יום שני, 27 בינואר 2014

השראה (מוזה)? לא מכיר את המילה הזו!

דוגמה קטנה לאוסף בן 36 ספרים
שיצרתי בתחום המומחיות שלי
(להרשמה לניוזלטר שלי וקבלת מתנה הירשמו כאן)

ראשית עליי לומר שאצלי בעסק אין שום דבר אקראי.
למרות שספונטניות זו תכונה שאני מאוד אוהב אני מנסה שלא להיעזר בה כשמדובר בעסקים.

אפילו שאני יוצר ועוסק באומנות אינני מחכה כלל להשראה או מוזה. מבחינתי המילה השראה היא מילה הקשורה יותר לתחביב ופחות לקריירה. אני יכול להעיד על עצמי שיש לי כל כך הרבה השראה שגם אם אעבוד כל ימי חיי ואצור ללא הפסקה לא ייגמרו לי הרעיונות והדברים המדהימים שאוכל לעשות בתקופת חיי ועל כך אני מודה בכל יום ומשליך את עניין זה לכך שבחרתי לעסוק במשהו שבוער בי כל כך ומחייה אותי לבטא אותו בכל דרך שרק אוכל. בשל כך אינני חושש שייגמרו לי הנושאים, שיאזלו לי המילים. יש בי כוח ליצור כל ימי חיי!

אם אתם בעלי עסק ואתם מחשיבים אתכם למומחים בתחום שלכם אתם צריכים לבדוק עם עצמיכם האם יש לכם מה לחדש לעולם? פעמים רבות פונים אלי אנשים שמציגים את עצמם כמומחים בתחומם. כשאני שואל אותם האם חושבים על עצמם כמספר אחד בתחום? הם לרוב מנסים להצטנע אך לבסוף פולטים שכן - הם המומחים ואליהם צריכים לפנות כשרוצים להתפתח בתחום. כשאני מנסה לרדת לעומקם של דברים אני מבין כי אין להם הרבה תכנים וכי ליצור סדרת ספרים אחת לא תמיד זה משהו שהם מסוגלים לייצר בכזו קלות. יותר מכך - לא תמיד הם יודעים במה הם שונים מהמתחרים שלהם ובמה הם יכולים לחדש לעולם.
אנשים חסרי ניסיון שמעולם לא ציירו
מגיעים מיידית לתוצאות מרשימות
המחזקות מידית את ביטחונם העצמי!

זוהי חשיבותה העצומה של שיטת הציור "לצייר בקלות"
אז יש לי עבורכם חדשות - אם אתם באמת מאמינים שאתם הטובים ביותר עליכם לבוא עם "קבלות". לא מספיק רק לומר את זה. צריך לראות שאתם אכן "שוחים" בחומר". שאתם מתחדשים באופן שוטף, שיש לכם את המידע הכי עדכני בתחום שלכם ויותר מכל שיש לכם משהו שמבדל אתכם מהאחרים. 

להיות אוטוריטה (מומחה) בכל תחום דורש מאיש המקצוע להיות בעל דעה שונה וייחודית ולאחר מכן עליו לבשר אותה לעולם ולראות כיצד מגיבים אל דעה זו. למנהיגים אמיתיים יש קהל מפולג אשר בחלקו מורכב מאנשים התומכים בגישתו ואחרים מתנגדים לה. 





אם מעניין אתכם להפוך למומחים בתחום שלכם ואתם מעוניינים לקצר את הדרך אתם מוזמנים לפגישה אישית איתי -
לפרטים כאן

שיטת הציור הייחודית שלי "לצייר בקלות" אותה פיתחתי במהלך השנים מקבלת ביקורות מדהימות מהורים, מדריכים, מורים, וילדים אשר מצליחים להגיע לתוצאות מרשימות ביותר בציור, מצליחים ללמד בעזרת השטה אחרים לצייר, מצליחים בעזרת השיטה לאייר ולצייר דמויות שונות ומשונות המבוססות על שלבי השיטה, אנשים שכל חייהם לא ידעו לצייר מגיעי
ם לתוצאות מרשימות בזמן קצרצר ותוך הנאה מרובה, משפחות שלמות יושבות ומציירות יחדיו, הורים מתחברים לילדיהם בעזרת ציור. כל זאת אני יודע בזכות ההוכחה החברתית והתגובות הבלתי פוסקות הממשיכות לזרום אל עמודי הספרים שלי. ואמנם, למרות הביקורות המדהימות שאני מקבל לרוב - אני גם מקבל מידי פעם ביקורות שליליות (אמנם מעט אבל בכל זאת) מאנשים שאינם מבינים את חשיבותה של שיטת הציור, גודל הערך העצום שהם מקבלים, אינם מעריכים כי קיבלו את הספר בחינם (בשלב ההשקה) או במחיר מאוד נמוך ביחד לתמורה של הספרים וביקורות אלו יכולות להיות לדוגמה כי לא אהבו את הספרים כיוון שאין בהם טקסט או הסברים כתובים על השלבים. העניין עם הטקסט הוא "חסרון" מחושב שלקחתי כשיצרתי את הספרים ובניתי את "חוקי המשחק" של הפרויקט. מעצם הנושא "לימוד ציור" החלטתי שאני באתי לעולם כדי ללמד לצייר וזה לא מענייני לתת ללקוחותיי חומר קריאה. כיוון שכך והיות וציור הוא דבר אוניברסלי אותו יכולים להבין אנשים בכל העולם החלטתי שלא להתעסק כלל עם טקסט ובכך להגדיל את קהל לקוחותיי בצורה המקסימלית. זאת תוך הבנה שיהיו מי שתנגדו לעניין זה ולא יבינו את גודל הנתינה והערך הרב שיש לספריי.

דוגמה לתגובה חיובית:

דוגמה לתגובה שלילית:



הספרים שלי חוצים ארצות, חוצרים גבולות, חוצים תרבויות. כולם יכולים ליהנות מהם ואף ליהנות מהם ביחד. ילדים ומבוגרים שאין להם שפה משותפת יכולים לתקשר בעזרת ציור בלבד ואף לספר סיפור זה לזה, להביע את עצמם בעזרת הקווים ולהעביר מסר זה לזה, וזהו בעיני הערך הגדול שיש בספריי. 

מה גם שרוב הלקוחות הרוכשים את הספרים מבינים זאת וכותבים על כך בעצמם אפילו מבלי שאסביר זאת בעצמי וזהו מבחינתי ההישג הגדול שספריי משיגים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה