יום שבת, 10 ביוני 2017

חוסן מנטאלי בעסקים ובחיים

לא הרבה אנשים יודעים אולם במהלך 17 שנים בהן כתבתי עשרות ספרים אני מסתובב בכל העולם ומחפש דרכים להפיץ את הבשורה שלי ולשתף אותה עם כמה שיותר אנשים שזקוקים לה כדי להתפתח, לשפר את איכות חייהם ולהאמין יותר בעצמם ובעולם - במהלך דרך זו פניתי לעשרות אלפי גופים שונים החל ממנהלי הוצאות לאור, בעלי חנויות, רשתות בכל העולם, בעלי עסקים, חברות, ויזמים רבים בכל הזדמנות שרק נתקלתי בה! חשוב לי לומר שנתקלתי בסירובים אלפי ואולי עשרות אלפי פעמים בחיי וזה אף פעם לא מנע ממני מלהגשים את חלומותיי ולנסות לדפוק על דלתות נוספות.. ובכל פעם שדלת נפתחת אני נזכר מדוע היה לי חשוב לדפוק על עשרות דלתות שנטרקו בפניי! אל לנו לוותר על חלומותינו רק כיוון שיש אנשים שלא מאמינים בנו! אל לנו לוותר רק בגלל שיש אנשים בעלי כוח שאינם מבינים בעסקים ומונעים מאנשים מוכשרים מלבטא את עצמם ומלנסות לפרוץ את מחסום האנונימיות.


לשם כך צריך חוסן מנטאלי ומוטיבציה גבוהה שמתעלה על כל קושי שעלול להיות במהלך הדרך! כשאני מלווה אנשים ובעלי עסקים להגיע לתוצאות בחיים שלהם ובעסקים שלהם אני גם מראה להם איך יוכלו לשמור על רמת ביצוע גבוהה לאורך זמן ממושך ותוך זמני משברים, עומס ולחץ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה