יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

האם אתם מאמינים שתוכלו לצייר בקלות דרקון תוך דקה אחת בלבד? הכירו את שיטת הציור "לצייר בקלות המאפשרת למידת מואצת של ציור

הזמינו עכשיו את אוסף ספרי הציור
רבי המכר העולמיים במחיר מיוחד
שיטת הציור "לצייר בקלות" הפכה בשנים האחרונות לשיטת הציור המובילה בעולם בתחום הציור לאנשים וילדים בכל הגילאים שרוצים להשתפר בציור ומגיעים לא נסיון קודם או ידע כלשהו בציור!
את השיטה "לצייר בקלות" פיתחתי במהלך שנים ואני ממשיך ללמד בעזרתה מיליוני אנשים בכל העולם. ציור היא שפה אוניברסלית ועל כן בנוסף לספריי שנמכרים ביותר מ 30 שפות אני גם נוסע להרצות בתחום זה במקומות שונים ומלמד ילדים ומבוגרים לתקשר טוב יותר אחד עם השני בעזרת ציור. במהלך השנים לימדתי מיליוני אנשים לשפר את יכולת הציור שלהם ואני מקבל תגובות מדהימות בכל יום מאנשים שהציור היה חשש גדול אצלם וכעת הם נהנים ממנו ומרגישים ממש כמו ילדים. הורים רבים משתפים אותי שרכשו את הספרים לילדים שלהם או אפילו לנכדים שלהם וגילו שהם נהנים מהספרים ומהשיטה לא פחות מהילדים וכי הם מעבירים שעות של פעילות משותפת יחד - דבר המחבר ומגבש אותם. סיפורים אלה מרגשים אותי בכל פעם מחדש - אשמח לשמוע את הסיפורים שלכם (תוכלו להשאיר תגובה בתחתית העמוד ולשתף איך היתה החוויה שלכם...

כאמור - בבלוג זה אני רוצה ללמד אתכם לחשוב שהכל אפשרי אז גם אתם חושבים שאין מצב שאתה יכולים לצייר נסו להשתחרר ולבחון את הגבולות שלכם - אתם עשויים להיווכח כי אתם הרבה יותר כשרוניים ממה שאתם חושבים!
ואני לא שם בסלון שלכם כדי לומר לכם ולהזכיר לכם שזהו רק הציור הראשון שלכם אז דמיינו בבקשה מה יקרה אם ממש תתאמנו! לאילו תוצאות מדהימות תוכלו להגיע אז...

אוקי, אז בואו נתחיל

אני מאתגר אתכם לצייר כעת דרקון
באמת, קחו דף ועפרון ונסו לצייר דרקון!

אני מחכה.............





מצויין - שימו כעת את הציור שלכם בצד וקחו דף חדש!

כעת, הפעילו את הסרטון הזה וציירו ביחד איתי!
אם יש צורך תעצרו את הסרטון ותעשו שלב אחר שלב.



שלחו את הציור הראשון שציירתם למייל שלי amitoffir@gmail.com
ואשמח להעלות את הציורים שלכם לבלוג
כדי שאחרים יוכלו ליהנות ולראות איך השתפרתם ברגע אחד!


לפני שאני מציג לכם כמה סרטונים נוספים אני רוצה להמליץ לכם על קורס וידאו קצר שצילמתי שילמד אתכם לצייר על חלוקי נחל! את שיטת "לצייר בקלות" גיליתי לאחר שציירתי על יותר מ 500,000 חלוקי נחל בשנות העשרים שלי. אספר לכם על כך בבלוג אחר שאכתוב

הנה קישור לקורס הוידאו שלי - תיהנו ממנו עם הילדים וכמובן שתפו ושילחו תמונות איך יצא...



ועכשיו, לאחר שהסרנו את הכפפות הנה כמה סרטונים נוספים שתוכלו ליהנות מהם:









הנה סרטון של צבי אילון, מומחה למשחקי חשיבה שצייר פיל לפני השימוש בשיטת הציור "לצייר בקלות" ואחרי - תראו את התוצאות:



מאחל לכם יום של הגשמה
ואל תשכחו שהכל אפשרי!

שתפו את הבלוג עם אנשים שאתם אוהבים 
הם יודו לכם על כך!

שלכם ולהצלחתכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה