יום שלישי, 8 באפריל 2014

סחבת, דחיינות כרונית, עצלנות ושאר מחלות של אנשים לא אפקטיביים - זה בטוח לא עוזר למכור מיליון ספרים!

אחת הבעיות שגורמות לאנשים לא למכור מיליון ספרים זה הדחיינות. יש אנשים שמתנהלים בצורה של סחבת ועצלת מבלי לשים לכך כלל לב! האם אתם מכירים את המסעדות שבהן הכל מתקתק? לוקח ממש כמה שניות עד שניגש אליכם מלצר ולוקח הזמנה וכמה דקות אחר כך כבר מגיעה המנה ובצורה מושלמת כשהמלצר שלכם רואה שאתם לקראת סיום הארוחה הוא ניגש ושואל אם הכל בסדר ורומז לכם על תפריט הקינוחים...


הכל מתקתק!



לעומת זאת יש מסעדות שבהן אתם יכולים להמתין שעה עד שייגשו אליכם! גם אם המסעדה ריקה לחלוטין!

הקצב אחר לגמרי!


אני עובד ומייעץ להרבה סוגים שונים של אנשים ודרך ההתבוננות קצרה בהם אני יודע מי יצליח ומי יש כאלו שעושים את הדברים מייד. מסיימים אותם ומחכים כבר ללקוח הבא שיגיע כדי לתת לו את השירות הטוב ביותר ובזמן הקצר ביותר!



ובו זמנית יש כאלו שאומרים לכם עכשיו אנחנו לקראת סוף היום, אנחנו לקראת החגים ואני לא עובד במהלך כל החג, אני אצור אתך קשר כשאתפנה ואז נתאם פגישה - במקום לתאם ביומן פגישה באותו הרגע. 



כי החיים קורים לנו בזמן שאנחנו מתכננים!

כמה דקות אחר כך כבר הלקוח לא זמין, לא פנוי באותו היום כי שנייה קודם הוא בדיוק קבע עם מישהו יותר אסרטיבי מכם וכך זה נגרר ונגרר...


אם אתם רוצים להתקדם בחיים ולהיות יותר אפקטיביים הפסיקו מידית את הדחיינות ותיזמו פעולה!

אני מזמין אתכם ללמוד בואו ללמוד איך למכור יותר, להיות יותר ריווחי ולהיות הרבה יותר אפקטיביים בחיים שלכם!





שלכם 

עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה