יום שני, 27 בינואר 2014

יום האהבה מתקרב והטבע מתמלא בלבבות רומנטיים... סימנים של אהבה באוויר והמכירות בשיאן


יום האהבה בפתח וכל הטבע מתמלא בלבבות. יצאתי לטיול באחד היערות בצפון ולאן שלא הסתכלתי מצאתי את עצמי מביט בעלים בצורת לבבות, כאילו הטבע כולו מתגייס והופך לרומנטי. בעודי מטייל החלטתי לצלם עבורכם כמה מהלבבות בהם נתקלתי כדי שיתנו לכם השראה כמו שהם נתנו לי בכתיבת ספר בנושא אהבה ורומנטיקה שהפך לרב מכר תוך כמה שעות מיציאתו לאוויר העולם.. זאת לאחר השקעה של כמה שבועות ביצירת החומרים עבור הספר.

אולי זה כי אני מאוהב... אולי כי אני רומנטיקן..
אולי כי פשוט אי אפשר להתעלם מכל הלבבות האלו?
אבל כהתהלכתי בתוך ממלכת הלבבות הקסומה הזו לא יכולתי שלא לחשוב על אינספור אנשים שיוכלו להיעזר בכישורי הציור שלי כדי ללמוד איך לצייר ציורים בנושא יום האהבה (הוולנטיין הנחגג ב - 14 לפברואר), ולכתוב מכתבי אהבה מעוצבים, כרטיסי ברכה מעוצבים ואינספור שימושים אחרים בנושא אהבה ורומנטיקה המתאימים לכל ימות השנה...




באופן חלקי כך נוצר הרעיון לספר לימוד הציור שלי "איך לצייר בקלות את יום האהבה". ספר שיכיל את כל הדמויות והאייקונים הקשורים לרומנטיקה ביניהם לבבות, פרחים, כוסות יין, שוקולדים, סוכריות, דמויות כמו קופידון ועוד... והכל בזכות ההשראה מהטבע..

לאחר פרסום הספר ויציאתו לאור בשפות אנגלית, צרפתית, גרמנית, רוסית, צרפתית, איטלקית, ספרדית, פורטוגזית וערבית לפני יומיים התחילו תהליכי השיווק ותוך כמה שעות החלו הספרים להימכר...

אם לומר את האמת התהליך המוצג כאן נראה פשטני מידי. עליכם להבין כי על מנת להצליח במכירות יש שיטות רבות ומדויקות אותן יש להפעיל תוך שיקול דעת, תשומת לב לפרטים הקטנים ושילוב עם חשיבה יצירתית ככל האפשר. על מנת ללמוד את שיטת המכירה שלי, ההכנות לפני יציאה לפרויקט, הבדיקות של כדאיות הפרויקט וגודל הערך אותו אני מעוניין לתת ללקוחותיי אשמח ללוות אתכם צעד אחר צעד בכל השלבים וללמד אתכם מניסיוני את אשר כל אשר אני יודע ומיישם.


אלו אמנם תוצאות ראשונות כיוון שספר הציור יצא לפני פחות מיומיים אולם כך נראית תחילת חייו של ספר חדש אליו מצפין לקוחות רבים שלי ברחבי העולם, ספר שיחיה שנים ארוכות, יעזור לאינספור אנשים בכל העולם וגם ייצור לי הכנסות שוטפות ממכירותיו.

כך נראים דירוגי הספר (משתנה כל שעה) בהתאם לנתוני המכירה של הספר וביצועיו במכירות. נתוני מכירה אלו משקפים את הדירוג של הספר בין כל הספרים של אמזון. הספר מדורג עם יציאתו לאויר העולם במקום השני בין כל הספרים העוסקים בחגים ובמיקומים שונים בקטגוריות נוספות של עיצוב וכמובן במקום ה 9 בין כל הספרים הדיגיטליים העוסקים ביום האהבה. את המקום הראשון אנסה כמובן לעקוף בהמשך הדרך בתהליכי שיווק נוספים עליהם ארחיב בהמשך.

 
אם מעניין אתכם לדעת איך למכור ספרים באמזון וללמוד איך עושים את זה בצורה האפקטיבית ביותר אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח ללוות אתכם בתהליך. חשוב שתגיעו אלי לפני שהתחלתם בכתיבת ויצירת הספר (במידת האפשר) ולא להגיע עם ספר מוכן - במידה ויש לכם כבר ספר מוכן נתמודד עם מה שיש ונראה איך מנצחים עם מה שכבר יצרתם. יש חשיבות גדולה מאוד לבנות את הספר מראש בצורה מדויקת על מנת להגדיל את המכירות. בכל שאלה אתם מוזמנים ליצור איתי קשר. בנוסף אם מעניין אתכם לקבל עדכון על דברים חשובים בתחום הספרים הירשמו לניוזלטר שלי וקבלו מייל מרתק בכל שבוע עם טיפים למכירה של יותר ספרים, שיווק ונקודות למחשבה לחיים טובים יותר תוך הגשמת חלומותינו, תעוזה ותשוקה...

מקווה שנהניתם מהכתבה.
שלכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה