יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

להגשים חלומות זו עבודה - האם חלמתם לראות את זוהר הקוטב? החורף הגיע וביחד איתו הזדמנות להגשים חלום!


Aurora Borealis
הגשמת חלומות היא עניין של בחירה!
לאחר שאני חולם חלום שאני רוצה להגשים
אני אעשה את כל מה שצריך כדי להגשים אותו
צעד אחר צעד! שלב אחר שלב!
היום חלמתי חלום! הוא היה נעים קר וצבעוני... הוא הוצג לי באורות וצבעים. כשהתעוררתי ישבתי על המיטה בחדר החשוך וניסיתי להבין את פשרו. החיבור היה מיידי! במהלך הימים האחרונים שוחחתי עם חבר טוב על האפשרות לנסוע ולצפות בזוהר הקוטב. למרות שאינני אוהב קור חלום זה הוא אחד מהדברים שכתובים לי ברשימת החלומות והמקומות שאליהם אני חייב להגיע. זוהר הקוטב (באנגלית: aurora) היא תופעת טבע מהפנטת של אורות בצבעים שונים המופיעים בשמיים באזור הקטבים. בקוטב הצפוני היא נקראת הזוהר הצפוני (אורורה בוראליס) ובקוטב הדרומי היא נקראת אורורה אוסטרליס. התופעה מתרחשת כתוצאה מהתנגשותם של חומרים כלשהם באטמוספירה עקב עוצמתו של השדה המגנטי של כדור הארץ באזורים אלו.

הצבעים השונים הנראים בשמיים נקבעים בהתאם לסוג החומרים הפוגעים באטמוספירה. הצבע הירוק נוצר מפגישה באטום חמצן. זהו הצבע הנפוץ ביותר של זוהר הקוטב. הצבעים האדומים והכחולים נוצרים מאטומי מימן וחנקן או מפגיעה חזקה יותר באטמוספירה. 

סיפורים רבים ואגדות סופרו על אורות הקוטב ובדיוק לשם כך התחלתי בימים אלו ללמוד את הנושא לעומק ולבנות את הנסיעה הבאה שלי וביחד איתה את כתיבת הספרים הבאים שלי.

Aurora Borealis


Northern lights in Lappish winterהגשמת חלומות אינה דבר של מה בכך. ישנם אנשים רבים שחולמים כל חייהם על דבר מה ולא נוקטים בפעולה אחת כדי להגשים את חלומם. אחרים אפילו לא מעזים לחלום! בספרי 24/8 - איך ליצור יום נוסף בשבוע ולהיות מגה-אפקטיבי  אני מדבר מעט על בנייתו של אורח חיים המאפשר לעבוד מכל מקום, ליצור נכסים וערוצי הכנסה פאסיביים. התנהלות זו עשוייה לעזור לכם להגשים חלום או שניים. עבורי הגשמת חלומות היא עבודה! כששואלים אותי מה אני עושה בחיים אני עונה שאני מגשים חלומות ועל הדרך דואג גם להרוויח מזה כסף. גם בספרי "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" אני מפרט כיצד ניתן לחסוך מצד אחד כסף רב בעזרת שינויים קטנים שאינם באים על חשבון איכות החיים שלנו ומצד שני מסביר כיצד ניתן לעבוד מכל מקום (במידת הצורך ובהתאם ליכולת שלכם) וכיצד לבנות "ברזיות" מים שיטפטפו לכם רווחים באופן שוטף ופסיבי.

אז איך עושים את זה אפשרי?
הגשמת כל חלום מתחילה מ3 צעדים פשוטים:
1. בדיקת התקציב

2. בדיקת ההוצאות וההכנסות שלכם
3. הכנת תוכנית פעולה שתאפשר זאת

אחד הדברים שמפתיעים ביותר שתגלו זה שלהגשים חלומות לא תמיד יקר! לשם כך כדאי לדייק את החלום למציאות ולראות מהם החלקים בחלום שעליהם אתם לא יכולים לוותר ומה מהם אינם העיקר וניתנים לשינוי.
ברור שאם ההוצאות שלכם גבוהות וההכנסות שלכם נמוכות יהיה לכם קושי מסויים להגשים חלומות אולם תתפלאו כמה דברים אפשר לעשות כדי לחסוך הרבה מאוד כסף בזמן קצר ולאורך זמן וכמה דברים תוכלו לעשות כדי להגדיל את הכנסות שלכם באופן מיידי. בספרי "לטייל בעולם ולהרוויח כסף אני מפרט על כל הדרכים שבעזרתן תוכלו לחסוך מצד אחד ולהרוויח יותר מצד שני. איזון זה ביחד עם העלות של החלום תאפשר לכם להגשים את החלומות שלכם בצורה מידיית ואחראית! להזמנת הספר במחיר מיוחד ליחצו כאן!




הגשמת החלום!

השלב הראשון היה להזמין כרטיס טיסה לקוטב כדי לראות את אורות הזוהר הצפוני.
את הכרטיסים הזמנתי לאחר מחקר ראשוני שעשיתי כדי להבין את כל ההשלכות, העלויות הצפויות, התקציב שלו אני זקוק כדי להגשים את החלום, בדיקת מזג אויר ומתי כדאי לנסוע. כמו כן הרמתי טלפון למספר מלונות ושוחחתי עם נציגים שלהם כדי לדעת יותר פרטים על מזג האוויר, פעילויות, אטרקציות והמלצות שלהם. 

כרטיסי הטיסה שלי הוזמנו לאמצע ינואר.
אעדכן אתכם במסע והתקדמות הגשמת החלום הזה, שלב אחרי שלב!

לסיכום:
אל תתנו לשום דבר לעצור אתכם מלהגשים את החלומות שלכם!

חשבו מה צריך כדי להגשים אותם
ונסו לתכנן מהן הפעולות שתוכלו לעשות כדי להגיע ליעד ולכבוש את המטרה.
כשתצליחו להגשים חלום אחד תראו שחלק מהם
אינם כל כך קשים להשגה וכי חלק גדול מהעניין
אלו הפחדים שלנו שבמרבית המקרים אינם קיימים במציאות
ונמצאים רק בראש שלנו.


מאחל לכם המון הצלחה בהגשמת החלומות שלכם
ואם יש משהו שאוכל לעשות כדי לסייע לכם
בהגשמתם אתם מוזמנים ליצור עמי קשר.


שלכם
ולהצלחתכם
עמית אופיר
הצטרפו עכשיו לדף הפייסבוק וקבלו עדכונים, טיפים ותכנים המופיעים רק שם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה