יום שני, 17 באוקטובר 2016

יוני דרור מספר על תהליך ההוצאה לאור של ספרו רב המכר העולמי "סודות התמונה המנצחת" בליווי האישי של עמית

את יוני דרור התחלתי ללוות לפני כחצי שנה בכתיבת ספרו "סודות התמונה המנצחת"
יוני הצטרף לנבחרת מיוחדת בהובלה שלי ליריד הספרים בגרמניה אשר כללה שלושה חלקים מרכזיים:
1. לכתוב את הספר הכי טוב בזמן קצר
2. לתרגם את הספר לאנגלית
3. לשווק ולקדם את הספר במטרה להגיע אל המקום הראשון ברשימות רבי המכר של אמזון
4. לנסוע ביחד איתי ליריד הספרים בגרמניה המתקיים בכל שנה בסביבות אוקטובר

מחר אנחנו נוסעים ביחד - כל הנבחרת וההתרגשות גדולה מהצמיחה הגדולה שכל חברי הנבחרת חווים בחצי השנה האחרונה

הנה דברים שיוני דרור סיפר על תהליך ההוצאה לאור של ספרו
"כשאני כותב את זה אני עדיין לא מאמין. אחריי שכתבתי למעלה מ 20.000 מילים ובחרתי 75 תמונות, שעות ארוכות של כתיבה, 12 אנשי מקצוע- עורכי תוכן ולשון, מעצבים, מתרגמים, זכויות יוצרים, יעוץ משפטי, יועצים מקצועיים, חמישים צלמים, הבית הלבן, הקרמלין, הפרלמנט הקנדי, ויקיפדיה, ויקימדיה, פליקר, מאות אימיילים. משברים אין סופיים ותקלות שהזיזו לי את הלב מהמקום. בית דפוס, ומהדורה ראשונה. יום אחד זה קרה. אני אורז מזוודה ובעוד 24 שעות אני טס לפרנקפורט. עם הספר שלי סודות התמונה המנצחת בעברית ובאנגלית. כן, מסתבר שחלומות מתגשמים."

"תודה לעמית אופיר - שמח להיות חבר וקולגה של איש מוכשר כמוך. 
שמח על ההכוונה המקצועית והחברית. מצפה בקוצר רוח ליריד."
לפרטים על הוצאה לאור וליווי עסקי של עמית אופיר היכנסו וצפי בסרטון הזה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה