יום רביעי, 21 באוקטובר 2015

מה העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לכם!

הרבה אנשים שואלים אותי מה העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת להם כדי להצליח, וזה לא חשוב באיזה תחום. אם זה בכתיבת ספרים, שיווק והפצתם, אם זה בעמידה מול קהל או כל תחום אחר שבו אתם רוצים להשתפר ולהצליח. 
אם אני רוצה לתת לכם עצה אחת בלבד היא תהיה:
למצוא לכם מנטור וללמוד ממנוזה הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות עבור ההצלחה שלכם. 
את השאלה הזו אני מקבל הרבה בעיקר מאנשים צעירים בתחילת דרכם וכשנשאלתי על כך בפעם הראשונה חשבתי לעצמי באמת מהי העצה מספר 1 שאני יכול לתת להם. 

לאחר מחשבה מרובה הבנתי שתכנית ליווי, מציאת מנטור או מאמן הוא הדבר החסכוני ביותר ומאז אני עושה זאת גם בחיי האישיים. 

ולכן, מה שאני ממליץ לכם זה למצוא לעצמכם מאמן, מנטור שיעזור לכם בדרך, קורס, תוכנית
משהו שיעזור לכם ללמוד את הדברים החשובים ולהראות לכם איך להתגבר על המכשולים ולעבור את הדרך 
שלב אחרי שלב עד להצלחה שאליה אתם שואפים להגיע. 

אם אתם לא מוכנים למצוא לכם מאמן כי אתם עצלנים מידי או לא רוצים להשקיע בזה את הכסף
אתם יכולים לשכוח מזה!
חד וחלק!

ואני אומר את זה אחרי שלמדתי בעצמי ממנטורים רבים!
זה עובד בכל פעם! 



אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן, אם אתם רוצים להתאמץ פחות 
אם אתם רוצים לראות תוצאות אתם חייבים למצוא מישהו שאתם מתחברים אליו
מישהו שעבר את הדרך והצליח בה!
מישהו שאתם מוכנים לסמוך עליו ולעשות מה שהוא יגיד לכם
אל תנסו לחפש את הדרכים בעזרת התכנים החינמיים שיש באינטרנט
כיוון שהתכנים החינמיים הם רק הבסיס, הם רק התבלין שאנשים שמים
כדי למשוך אתכם פנימה 

מאוד מפתה להישאר בתחום החינמי אבל הוא לא יוביל אתכם לשום מקום
כמובן שאפשר לנסות לבד אבל כדי לקבל תוצאות ובמהירות 
חבל על כל רגע שאתם מנסים להמציא את הגלגל
יש אנשים שיכולים לחסוך לכם את התסכול, הימים הרבים שבהם תשקיעו בחיפוש
במקום להשקיע את האנרגיה הזו בעבודה על הפתרונות.

אחד הדברים החשובים ביותר בנושא זה הוא שכשאתם מוצאים לכם את המאמן שלכם
הפסיקו לקבל עצות מאנשים אחרים והקשיבו רק לו.
ברגע שאתם נותנים לרעשי הרקע להפריע לכם אתם לא תראו תוצאות
ולכן כאשר אתם מוצאים לכם מנטור - תלכו בעקבותיו
ואל תקשיבו לאנשים אחרים שיגידו לכם לעשות דברים אחרים
אל תתנו להסחות דעת של חברים שאומרים לכם לעשות אחרת, 
או להורים שלכם, או לאנשי מקצוע 

כמו כן אם אתם כבר בתוך התהליך תתמסרו לתהליך למשך כמה חודשים
אתם צריכים לעבוד על האמון שלכם
תמסכו עליהם ואחרי כמה חודשים אתם תראו את התוצאות

אני רואה אנשים שעובדים במקביל על הרבה תכניות, עובדים עם כמה מנטורים
וכל אחד מהם עובד בצורה שונה ובמקרים מסוימים אפילו נותנים עצות הפוכות זה לזה.
הכל עניין של גישה ולכן כאשר אתם רוצים להצליח, תמצאו לכם מישהו
שאתם מתחברים לתכנים שלו ולאישיות שלו ופשוט תתמסרו לגישה ולשיטות שלו.
אם אתם לא רואים תוצאות אחרי מספר חודשים, אז תחפשו משהו אחר אבל לא לפני כן.

רק אלו שיודעים לשלם כסף עבור התכנים הם באמת מחוייבים ליישם את התכנים ולהשיג את התוצאות 
אתם לא רוצים למצוא תכנים בחינם - אתם רוצים לשלם על התכנים שאתם מקבלים - זה ייתן לכם את הדחיפה להגיע לתוצאות.

בהתחלה אל תתעסקו בתוצאות
תתעסקו בתהליך, תתעסקקו בלהיות טובים
התוצאות יגיעו בהמשך
ברגע שאתם עסוקים בתוצאות זה יתסכל אתכם
ואם תתמידו בתהליך התוצאות יגיעו, ללא מאמץ!

מקווה שבתחום הספרים אתם יודעים מה הכתובת!
אני ממליץ לכם בחום על קורס הספרים המקיף שלי וכן על הקורסים הממוקדים
כגון, קורס שיווק ספרים באמזון, קורס עיצוב ספר, קורס כתיבת ספר, קורס שיווק ספרים וכדומה..
בכל שאלה אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני או באמצעות טופס יצירת הקשר שבראש העמוד.

שלכם
עמית אופיר





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה