יום שבת, 24 באוקטובר 2015

שי סגל הוא רק אחד מהסופרים שלו עזרתי כדי להוציא לאור ספר טוב יותר, מהר יותר ולהוציא פחות כסף על התהליך

שי סגל הוא חבר וקולגה שהפך לחבר טוב שלי במהלך השנה האחרונה.

אולם הכרתי אותו רק אחרי שכבר חתם על הסכם הוצאה לאור עם הוצאה לאור על ספרו הראשון! לצערי שי סיפר לי על התסכול הרב שלו מהעבודה עם ההוצאה לאור ושיתף אותי בפרטים.

כשהבחנתי שיש כל כך הרבה ליקויים בצורת ההתנהלות של ההוצאה לאור מול שי נתתי לו טיפים רבים שעזרו לו מאוד בתהליך העבודה עם ההוצאה לאור. 

בתקווה, ספרו של שי יצא לאור בקרוב (בזמנים של הוצאות לאור) 
אבל מה שבטוח זה שאת הספר הבא של שי הוא יפיק ויוציא לאור בצורה אחרת לגמרי!





שי הוא רק אחד הסופרים שחווים המון קשיים להוציא את ספרם לאור

אולם כיוון שהם לא מכירים דרך אחרת 


להזמנת קורס הספרים הדיגיטלי
הם פונים להוצאה לאור ועושים את הטעות הקלאסית!

אם אתם רוצים להוציא לאור את הספר שלכם 
אל תתנו לטעויות מהסוג הזה לקרות גם לכם!

עם הוצאה לאור הספר שלכם יעלה:
  • כ 30,000 ש"ח
  • ייקח יותר משנה להוציא אותו לאור
  • הספר עצמו יהיה בינוני ולא המוצר הטוב ביותר שאתם יכולים להוציא
  • ורוב הסיכויים שהספר לא יימכר בעזרת ההוצאה לאור - ואתם פשוט תישארו עם מוצר שקשה למכור, אחרי שהשקעתם כל כך הרבה כסף וכל כך הרבה מאמץ במשך יותר משנה!

  • במקום זאת תוכלו להוציא לאור את הספר בשליש המחיר
  • ברבע הזמן 
  • ותצאו עם מוצר מנצח
  • והרבה פחות סיכון!

כדי להצליח בתחום הספרים אני רוצה להמליץ לכם על הקורס המקיף שיצרתי
בו תלמדו איך עושים זאת נכון, זול ובמהירות
ואיך הספר ישרת אתכם בצורה המקסימלית
כמו כן איך תמכרו כמויות של ספרים בארץ ובעולם!

אל תעשו את הטעויות שרוב האנשים עושים בתחילת הדרך
אל תהיו ספקניים! בידקו מי אני ומה אנשים מספרים עלי ואם תרצו הרימו טלפון כדי לשוחח אתי
אני עושה זאת כדי לסייע לסופרים בדיוק כמוני - כדי שיצליחו בתחום הספרים 
בדיוק כמו שאני עושה כבר משנת 2000 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה