יום ראשון, 4 באוקטובר 2015

מדוע היה לי חשוב ללכת להופעה של בון ג'ובי בישראל ואיך זה עוזר לי למכור יותר ספרים

עבור רבים הקשר אינו ברור ואינו מובן מאליו. מה הקשר בין ההופעה של בון ג'ובי שהתקיימה בישראל ובין מכירות הספרים שלי ושלכם. ובכן אתמול, התקיימה בפארק הירקון הופעה של אחד מגדולי הרוק - ג'ון בון ג'ובי אשר הגיע לישראל לתת הופעה בלתי נשכחת עבור יותר מ 50,000 ישראלים נלהבים. ובכן, ראשית חשוב לומר שאני גדלתי על בון ג'ובי ועבורי הוא תמיד נחשב לאחד הזמרים המרשימים.



הקדמתי מאוד, היה לי חשוב להחנות את רכבי בקרבת המקום ולכן הגעתי כשעה לפני פתיחת השערים. השעה היתה 17:00 וההופעה עצמה היתה אמורה להתחיל ב 21:00. אולם כבר בשנייה שיצאתי מהרכב נשמע קולו של בון ג'ובי כשהוא על הבמה - עושה בדיקות סאונד וכיוונים אחרונים. מייד קפצה לי תמונה בראש של ריהאנה מההופעה האחרונה שלה בישראל אליה איחרה לאחר ששהתה בים המלח. זלזול גדול במעריצים שהגיעו לחלוק לה כבוד וביחד עם זאת חוסר מקצועיות משווע (ההופעה שלה היתה כשעה ורבע במקום שעתיים עקב האיחור).


בחזרה להופעה של בון ג'ובי. עצם העבודה שהוא היה על הבמה בשעה כה מוקדמת הלהיב אותי ביותר. זו היתה הפעם הראשונה שקיבלתי איתות על כך שמדובר במקצוען אמיתי וכי הערב הולכת להיות הופעה של החיים! דברים מסוג זה הם בדיוק הדברים שעוזרים לי למכור יותר ספרים, להרצות טוב יותר ולהופיע בפני קהל ביתר מקצועיות. בעוד כמה ימים אני טס ליריד ספרים בין-לאומי בגרמניה. עצם העובדה שבון ג'ובי עלה על הבמה להתאמן ולעשות כיווני סאונד אחרונים לפני ההופעה בזמן שיכל לנוח במלון או לבלות אומרת משהו על רמת המקצועיות שלו, על רמת התשוקה שלו למה שהוא עושה ועל רמת ההתרגשות שלו לקראת ההופעה בתל אביב - ישראל! 

כל אלו גרמו לי לחשוב על ההרצאות שלי בגרמניה במקום בו לאיכות ההרצאה שלי עשויה להיות מתורגמת לסגירת עסקאות ומכירת ספרים לקניינים בעולם, הוצאות לאור או סוכנים ספרותיים. כמובן שבימים שלאחר ההופעה של בון ג'ובי עשיתי חזרות והכנות לקראת ההרצאות שלי. התאמנתי על האנגלית שלי, על שפת הגוף, צילמתי את עצמי, התלבשתי עם הבגדים שאותן אני אלבש בהרצאה ועשיתי מקצה שיפורים של המסרים שהיה לי חשוב להעביר בהרצאות, תוכן ההרצאה ואוצר המילים שבו אשתמש. 

כשאנחנו רוצים להיות מקצוענים ולהצליח - זה לא חשוב ממה אנחנו מקבלים את ההשראה - הכל חוזר בחזרה לעולם התוכן שלנו- וכך אני יכולתי למכור יותר ספרים ואדם העוסק בבנייה יכל לקבל השראה ולבנות טוב יותר או אדם שלישי יכול לגלוש טוב יותר, לשיר טוב יותר ובעצם לעשות כל דבר שיבחר - טובי יותר!

כשתבינו שמכל דבר בחיים אתם יכולים להתפרנס מגוון הדברים והאפשרויות שיהיו לכם יגדל בצורה משמעותית והגבול של הדברים שתוכלו להרשות לעצמכם לעשות - יהיה אין-סופי. כך חיים בתודעת שפע ועל כך אני מדבר בסדרת הספרים שלי וכן בספר הרביעי בסדרה זו "איך לחיות בתודעת שפע ולהשיג את כל מבוקשך בחיים" אותה תקבלו כחלק מקורס הספרים המקיף או שתוכלו לרכוש את הספרים במחיר סמלי כאן

אם אתם רוצים למכור יותר ספרים אני ממליץ לכם לעיין בתכנים של קורס הספרים המקיף ביותר שנעשה בישראל על כתיבת ומכירת ספרים

ביחד עם זאת במהלך ההופעה פגשתי הרבה חברים, קולגות ואנשים שמכירים אותי והציגו את עצמם. מפגשים אלו תמיד מייצרים כדור של אנרגיה שאף פעם לא ניתן לחזות מה יקרה כתוצאה ממנו. מפגשים אלו עם אנשים מחזירים אתכם לתודעה של אנשים וזה תמיד מוביל למכירות נוספות בטווח הקצר והארוך

ביחד עם זאת חוויות מהמופע יכולות להיכנס לאחד הספרים שתכתבו או להרצאות שלכם, אנשים אוהבים סיפורים וכמה שתצברו יותר חוויות כך תהיו יותר מעניינים ומסקרנים, דבר שעשוי לעלות את כמות הספרים שתמכרו


המסר שלי לקראת סיום הוא אחד! תחיו ואל תעשו חשבון ליוקר המחייה - פשוט תלמדו להפוך את היוצרות ומכל דבר ללמוד, להתפתח, להשתפר - על ידי כך הרווח תמיד יחזור אליכם ובגדול!!

שלכם תמיד
עמית



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה