יום שבת, 26 בספטמבר 2015

הסיפור מאחורי הקלעים של הכנת הקורס המקיף ביותר בתחום הספרים וההוצאה לאור

אני חיי את עולם הספרים כבר למעלה מ15 שנים, מאז שנת 2000 - השנה בה יצא לאור ספרי הראשון שהפך אותי ל"סופר" בפתאומיות וגרם לכל חיי להשתנות.

במהלך תקופה ארוכה זו גיליתי שלספרים יש כוח עצום שסקרן אותי עד כדי כך שהתחלתי לחקור אותו כדי להבין כיצד ניתן להשתמש בו בבניית השם והאוטוריטה שלנו ביצירת עסקים טובים יותר בכל תחום. 

הספר הראשון שלי יצא לאור בשנת 2000 והפך תוך זמן קצר לרב מכר בישראל (ובהמשך גם בעולם) וכמה שנים אחרי שיצא לאור הוא פתח לי את דלתותיה של אחת האקדמיות לאומנות המובילות בישראל - בצלאל, דבר שלא היה קורה אילולא הגעתי עם הספר למבחני הקבלה שם התמודדתי מול מאות ואלפי אנשים מוכשרים ביותר.
היכרותם של הבוחנים את הספר שלי "חיפוש מחפש משמעות" סייעה לי להיכנס פנימה ומרגע שהבנתי את הכוח שיש לספרים הוצאתי לאור 7 ספרים עוד במהלך תקופת הלימודים ובהמשך הוצאתי לאור עשרות רבות של ספרים נוספים.
אינני טוען שצריך להוציא לאור כל כך הרבה ספרים כמוני אולם הוצאה לאור של ספר / סדרת ספרים היא דבר שעשוי לשנות את חייכם / הקריירה שלכם ואת העסקים שלכם, זאת במידה ותדעו ליצור ספרים איכותיים, מדויקים ולגרום להם להיות רבי מכר! (אתגר לא פשוט אך אפשרי ביותר!)
במידה ותצליחו במשימה זו - כל החוקים משתנים ואם תדעו להשתמש בהם ולרתום אותם לטובתכם - תוכלו להגשים חלומות רבים שלכם ביתר קלות!

אני מזמין אתכם להאזין להרצאת המבוא על הקורס הדיגיטלי שיצרתי בה אני משתף אתכם בכמה תובנות חשובות שיעזרו לכם להתקדם ולפרוץ דרך בתחום המקצועי שלכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה