יום שבת, 26 בספטמבר 2015

הרוב רוצים לכתוב ספר - מעטים רוצים לכתוב רב מכר!

לכו עם הספר שלכם עד סוף העולם
כדי שיוכל לעזור גם לאנשים ששם! 
אם תחפשו במנועי החיפוש כתבות ייעוץ בנושא כתיבת ספר או מאמרים שעוסקים בנושא ומלמדים איך להוציא לאור ספר כמעט אף אחד מהם אינו מלמד איך לכתוב ספרים מצליחים, ספרים רבי מכר - כולם עוסקים בהוצאה לאור של ספר. כמו כן ב 99% מהמאמרים מדובר בשיטות עתיקות ולא אפקטיביות ולצערי זה התוכן שאותו שואבים אנשים שמחפשים ללמוד בעניין. מרביתם קוראים מאמר משוחד שכתבה הוצאה לאור ובו היא מלמדת את הסופרים איך "להיכשל" עוד לפני שהתחילו את הקריירה שלהם בעולם הספרים. כמו כן רבים מאנשים שכותבים את המאמרים הללו לא הוציאו לאור ספרים משלהם ואם כן - הם נכשלו או הצליחו למכור מהם מאות או כמה אלפי עותקים בודדים! 

כשאני מתייעץ עם אנשי מקצוע חשוב לי לדעת שהם הצליחו בתחום ושהם יודעים על מה מדובר ולא עשו תחקיר עיתונאי קצר כדי להבין מהם 10 השלבים כדי להוציא לאור ספר ובזה מסתכם הידע שלהם. כיוון מה שחשוב כדי להצליח בכל תחום אלו הדיוקים, השיטות היצירתיות של אלו שהצליחו בתחום - רק אם עברו את הדרך בעצמם הם יכולים לעבור לשלב הבא של הוראת הידע הזה בצורה שתעזור לאחרים להצליח על פי השיטות שעבדו עבורם. 

כך שאם אתם מחפשים להוציא לאור ספר - כוונו גבוה! אל תוציא לאור ספר שבסופו של דבר לא ישרת אתכם או את הקוראים. צרו ספר שנותן ערך גבוה לקוראים ועשו כל מה שצריך כדי שהוא יגיע לקהל הרחב ולמיליוני האנשים שלהם הוא יכול לסייע. מה התועלת שתצמח ממנו אם הוא יישכב במגירה שלכם או גרוע מכך - במחסן ובבוידעם.

האזינו להסבר הזה ותבינו איך עולם הספרים בנוי ואיך תוכלו להתקדם ולמכור יותר ספרים!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה