יום שבת, 29 בנובמבר 2014

רגעים של השראה - ממי אתם שואבים את הכוח והמוטיבציה להצליח בחיים?


לפני שנים כשעוד שירתתי בצבא נתקלתי לראשונה בשיריו של עברי לידר.

בטיול לדרום אמריקה הראשון הוא היה בין האומנים הבולטים ששיריו ליווי אותי בדרכים קולו הנוגה, מילותיו המצמררות והלחנים הקסומים שלו כישפו אותי ונשאו אותי על כנפיהם למחוזות רחוקים.
השיר "אישה לווייתן" לקח אותי למצולות בעוד ששירים כמו "אולי" לקחו אותי בדמיון אל השבילים והיערות..



במשך השנים עברי ליווה אותי בנקודות שונות בחיים ותמיד הסתכלתי עליו כמקור השראה לאדם שעושה בדיוק מה שהוא אוהב, שהיה אמיץ מספיק לומר את אשר על ליבו, שעשה בחירות לא קלות בחייו והצליח להגיע למקומות שאחרים לא העזו לחלום עליהם ובהצלחה גדולה.




השבוע נסעתי לראות הופעה שלו והתרגשתי לשיר ביחד איתו את מילות השירים ששרתי במהלך שנים ארוכות. למרות שסביבי היו צעירים רבים שחלקם נמצא כיום בצבא בכל פעם שעצמתי את העיניים ושרתי את המילים שהוא כתב חזרתי לאותם שבילים, לאותן מחשבות, לאותן תחושות מעצימות להגשים את החלומות שעליהם אני חולם בלילה וביום.



זו היתה הופעה פשוטה למידי, לא גרנדיאוזית ולא היו שם זיקוקים ואפקטים מיוחדים!

רק אדם מלווה בלהקה ששר את השירים שלו שפעם המי יודע כמה ומאמין בכל מילה שהוא שר!
והפשטות הזו היא בדיוק מה שמחבר אותי אליו. הפשטות שלו היא גם הפשטות שלי. הספרים שאני כותב הן היצירות שלי. לפני שנים הלחנתי גם אני שירים. אפילו שרתי את חלקם. בקרוב אכין לכם כמה מאמרים בנושא מוסיקה ותיראו שגם אתם יכולים ללמוד לנגן ואפילו די במהירות. זוכרים שהכול אפשרי?

לסיכום,
הסתכלו על האנשים שאתם מעריכים, מעריצים והולכים בעקבותיהם. ושאלו את עצמיכם מדוע דווקא אליהם אתם שואפים? וכמו כן האם אתם עושים פעולות כדי להידמות להם יותר?

את וולט דיסני הערצתי מאז שהייתי ילד קטן. מאז ומעולם רציתי ללמוד איך לצייר כמו וולט דיסני ולשם כך קניתי ספרים עבי כרס ותרגמתי אותם מילה במילה עם מילונים רק כדי להבין מה כתוב בהם! לאחר שנים של עבודה ולימודים בתחום ספרי הציור שלי "לצייר בקלות" בהם אני מלמד את שיטת הציור שעזרה לי לצייר כל דמות שרק רציתי לצייר כילד ועוזרת כיום למיליוני אנשים ליהנות מציור ולהצליח ביתר קלות ממש כמו שאני רציתי כילד! וולט דיסני תמיד היה מודל החיקוי שלי ולמדתי המון מהתבוננות בו ובאופן הפעולה שלו.

הנה כמה ציטוטים של האיש הדגול שכדאי לקחת אתכם לכל מקום בו אתם זקוקים להשראה ומוטיבציה:
"כל חלומותנו ניתנים להגשמה אם רק יהיה לנו האומץ לשאוף אליהם בהתמדה."

"מי שמסוגל לחלום, מסוגל גם לבצע."

"החולמים הגדולים הם אלה שמתעלים מעל חלומותיהם."

Walt and His Castle

את רמבו ורוקי (סילבסטר סטאלונה) אהבתי מאוד כילד! בצילומיו של הסרט רמבו 3 אשר צולמו בישראל נסעתי עם אחי הגדול ואבי האלוף, אלי אופיר, למלון הילטון בתל אביב כדי לפגוש באופן אישי את הכוכב. חיכינו לו במשך זמן רב ולבסוף הצלחנו לפגוש אותו ולתת לו מתנה אישית. הרגע הזה יישאר איתי לנצח.
סילבסטר עבורי הוא מושא להערצה כיוון שהוא נוגע במקומות שאלופים נמדדים על פיהם. כוח ההתמדה, העקשנות והמאמץ האין-סופי להשיג את המטרה בכל מחיר הוא משהו שיש לשאוף אליו כאשר רוצים להצליח בכל תחום.

הנה ציטוט חזק מסרטו "רוקי בלבואה"

“Let me tell you something you already know. The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!” ― Sylvester Stallone, Rocky Balboa


Rocky at Philadelphia

אם אתם רוצים להצליח חפשו לכם כוכבים כדי ללכת אחריהם. הם אלו שמהווים מצפן ללב שלנו.
אז כדאי שנבחר לנו מצפנים שבאמת מכוונים אותנו צפונה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה