יום ראשון, 21 בפברואר 2016

אין דבר שיעצור אותי מלהפיץ את הידע והאור שלי בעולם! חדירה לרשת המצליחה WALMART

לפני שנים חלמתי חלום!

לפני שנים חלמתי שבכל בית בישראל יהיה לפחות ספר או מוצר אחר שלי. כיוון שמוצריי עוסקים בהתפתחות, העצמה ומביאים אתם אנרגיות טובות הרגשתי שזו השליחות שלי והדבר הגדול ביותר שאני יכול להעניק לעולם.
חלום זה החל לפני שנים עוד בשנת 2000 עם יציאתו לאור של ספרי הראשון "חיפוש מחפש משמעות". 

הטעות הגדולה שעשיתי! ורוב הסופרים עושים גם!

במשך שנים מרגע יציאתו לאור ניסיתי למצוא את הדרך להפיץ את ספריי בכל דרך אפשרית כדי להגיע לקהלים גדולים ובכל פעם מצאתי שווקים נוספים שניתן להגיע אליהם. לצערי לקח לי 11 שנים להתבשל ולמצוא את ההזדמנות להוציא לאור את אחד מספריי אולם ההזדמנות הזו היתה לחבור להוצאה לאור הלא נכונה והתבזבזו שנתיים נוספות עד שהספר יצא לאור - עקב התנהלות לא מקצועית שעלתה לי מחיר יקר מאוד ובזבזה שנתיים מחיי.

לוקח שליטה על חיי!

כמו תמיד אני מנסה תמיד למצוא את את הצד החיובי של הדברים ובשלב מסוים דרשתי לקבל בחזרה את הזכויות של ספרי והתחלתי לקדם אותו באופן עצמאי. רק לשם ההסבר - את אותו ספר אני יודע להוציא לאור תוך שבוע ובכל זאת - התהליך עם ההוצאה לאור הנ"ל והוצאות לאור רבות אחרות הופך תהליך כה פשוט למסע מפרך ולא נעים כשבקצה התהליך כשהספר יוצא לאור הוא מתחיל תהליך סזיפי נוסף ומתחיל להימכר. ייקח עוד שנה או שנתיים עד שהסופר יבין שספרו לא נמכר ובזמן זה הוא יתבקש לשלם עוד ועוד כספים מההוצאה לאור על תהליכים שאינם מובילים את המכירות לשום מקום! לצערי זהו תהליך שעוברים סופרים רבים רק בשל העובדה הם אינם מבינים דבר בהוצאה לאור של ספרים והם רוצים להרגיש "בטוחים" שיש להם הוצאה לאור שדואגת לכל הדברים עבורם ומוכרת את ספרם! הם אינם מבינים שלמכור 100 ספרים בשנה או אפילו 2000 זה כלום לעומת מה שהם יכולים למכור אם המוצר שלהם טוב! וכך יוצא שרובם המכריע מגלה את האמת אחרי שנה או שנתיים של פעילות ונותר מתוסכל ביותר וחסר כסף. וחלק קטן מהם מציג את מכירתם של 2000 ספרים כהצלחה גדולה.

האם החלומות שלכם מספיק גדולים?

אחד הסופרים המצליחים ביותר שאני מכיר בישראל שעובד עם מספר הוצאות לאור מזה שנים מכר כ 20,000 ספרים עד כה והוא מתהדר ומתפאר בהישג שלו ומציג את ספריו כרבי מכר מצליחים! אם תיקחו בחשבון שכמות של ספרים זה מתפרשת על 4-5 ספרים אותם הוציא לאור במהלך יותר מ 12 שנים מדובר כאן בכמויות זניחות וכל שנה הוא מוכר בסה"כ 1500 ספרים. חלוקה לחודש תראה לכם כי כמות הספרים שהוא מוכר כל חודש היא זניחה לחלוטין. אולם זה מה שהוא מכיר ועבורו זה המקסימום שניתן לעשות.

ההחלטה להגביר מהירות!

כך היה גם עבורי עד שהחלטתי לפרוץ את גבול השפה ובשנת 2013 יצא לאור ספרי הראשון "חיפוש מחפש משמעות" בשפה האנגלית. אולם הוא לא היה הראשון ועוד באותה השנה תרגמתי והוצאתי לאור ספרים רבים שלי לשפה האנגלית ומשם הם תורגמו כבר לשפות נוספות. 

כיום בשנת 2016 הם מתורגמים כבר ליותר מ 30 שפות ונמכרים בכל העולם. הצעד הראשון היה לפרסם אותם באמזון. תוך שבועות ספורים הם הגיעו למקום הראשון ברשימות רבי המכר שם וכבר במהלך אותה שנה הם כבשו את המקום הראשון גם במדינות אחרות כגון גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד וברזיל. בהמשך גם התרחבו לאוסטרליה וקנדה. וכשזה קרה, החלו לקרות גם דברים גדולים נוספים. לפתע התחלתי ליצור שיתופי פעולה רבים וביניהם גם מצאתי שותף אסטרטגי (ZIPIT LTD) שביחד אתו התחלתי ליצור סדרת ספרים חדשה ומשותפת אותה רצינו למכור ברחבי העולם. 


החלום מתחיל להתגשם - חדירה לוולמארט

עבדנו עליה במשך חודשים רבים ודייקנו את הספרים עוד ועוד. וכך קרה שבעזרת הקשרים של השותף הצלחנו להגיע לפגישה עם אחד הקנייניות של וולמארט וכאשר הצגנו את הסדרה הזו לקניינים של רשת וולמארט (WALMART) הם אהבו אותם ביותר ועשו הזמנה ראשונה לרשת. למי שלא מכיר את וולמארט - מדובר ברשת הקמעונאית הגדולה ביותר בעולם. עם יותר מ 3500 סניפים אשר עשתה את הזמנתה הראשונה של שני ספרים שלי. ההזמנה של הספרים נעשתה עבור כל סניפי הרשת וכללה כ 180,000 ספרים! אולם הנתון המדהים הוא לא הכמות האין-סופית הזו אלא הזמן שבו הם אמורים להימכר. למעשה עם עלו על המדפים ב 19.2.16 ואמורים להימכר עד לסיום חגיגות חג הפסחא - תקופה של כחודש - חודש וחצי לערך!

איך תוכלו גם אתם להצליח!

את הסיפור המרגש הזה רציתי לחלוק אתכם כדי להראות לכם לאן צריך לשאוף אם אתם רוצים להצליח ולהראות לכם שזה אכן אפשרי! אם זה מה שאתם מחפשים לעצמכם ואתם רוצים להצליח בתחום שלכם ולפרוץ את הגבולות אני מזמין אתכם לחסוך לעצמכם שנים של עבודה סזיפית, כסף רב והשקעה בכיוונים הלא נכונים שלא יקדמו אתכם למקום שאליו אתם רוצים להגיע!

אני מפציר בכם לעיין בקורסים הדיגיטליים שאני מלמד ומשתף! בספרים שלי בהם אני מסביר איך גם אתם תוכלו לעשות את הפריצה בחיים שלכם, בהרצאות המוקלטות שלי ובפגישות הייעוץ ותהליכי הליווי האישיים שלי. המידע הזה עוזר ללקוחותיי להגיע לשיאים רבים, להאמין בעצמם ובדרכם ולשבור את תקרת הזכוכית שבה פעלו לפני שפגשו בי! אני מאמין בכם ורוצה בכל ליבי לסייע גם לכם לפרוץ דרך בתחומכם!

אתם מוזמנים ליצור קשר ואשמח לסייע לכם בפריצת הדרך שלכם. 

שלכם 
עמית אופיר - 050-2374195





































  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה