יום שבת, 18 ביולי 2015

פרויקט בריאות / צעד שני: התבוננות - ללמוד את חוקי המשחק

השנה קצת באיחור - הגיע הקיץ וזיהיתי שלא כמו בשנים אחרות אין לי את האנרגיות לחזור לכושר. בדרך כלל בחודש אפריל אני כבר מתחיל להתמלא באנרגיות ויוצא לרוץ ותוך כמה שבועות מגיע לכושר שיא שנשאר איתי עד החורף - ושם אני מאבד את הרצף ונכנס למין תרדמת חורף. הפעם כאשר שמתי לב לכך החלטתי לעשות פרויקט שיקוף לעצמי כדי שייתן לי את המוטיבציה להתמיד ולחזור לשיא הכושר של חיי - עוד יותר אפילו ממה שהייתי בגיל 20
עמוד זה הוא השלב הראשון של הפרויקט שהחל ביום הולדתי ה 37. צפו בסרטון בתחתית העמוד:

תמיד לפני שאני מתחיל לפעול אני עוצר להתבונן וללמוד את חוקי המשחק. הדבר הראשון שעשיתי היה לעלות על המשקל ולבדוק כמה אני שוקל - התוצאה היתה 83 קילוגרמים (נבדק בשעות הבוקר עם בגדים ונעליים ולפני ארוחת הבוקר) הצעד השני היה לראות מה אני יכול לעשות כעת. מהבדיקה שעשיתי הצלחתי לעשות 10 עליות מתח ועליית רגליים מעל למתח פלוס סיבוב (מצורפת תמונה למעלה וסרטון קצר בתחתית העמוד) - לעומת זאת עליית כוח לא הצלחתי לעשות ופעם יכולתי לעשות מספר רב של עליות כוח. 
היה לכתוב בגוגל "חישוב משקל לפי גובה" זו אחת התוצאות שקיבלתי. אתר שבו מופיע משקל על פי מחשבון שנקרא "BMIֻ" בשלב זה אינני בקיא כלל בתחום אבל כאשר שמתי את המשקל ואת הגובה שלי קיבלתי מדד לאיפה אני היום ומהי נקודת הפתיחה שלי. הבנתי שכדי להגיע לקטגוריה שבה אני רוצה להיות ("נורמלי") עלי להוריד 13 קילוגרמים ולהגיע לפחות ל70 ק"ג. 

בשלב זה אני לא נכנס יותר לעומק ולומד מה זה בדיוק BMI והאם המדד הזה הוא המדד המדויק שאליו אני שואף אולם זו תחנה שנראית ונשמעת לי הגיונית ואני לא עוצר כרגע כדי לחקור לעומק את הדברים. אולי במהלך הדרך אעשה זאת. חשוב לי לציין כי המניע שלי הוא להרגיש בכושר שיא ולשפר את אורח חיי ולא רק להרזות. להרזות יהיה הרבה יותר קל מאשר לבנות אורח חיים שאיתו יהיה לי הכי טוב לחיות ועבורי החלטה זו היא הרבה יותר עמוקה מאשר רק לרצות לרזות. היכנסו ובידקו איפה אתם נמצאים על פי מחשבון זה





הנה הסרטון הראשון שצולם עבור הפרויקט "אורח חיים בריא" כדי להציג את נקודת הפתיחה ביום 16.7.2015



לשלב השלישי בפרויקט היכנסו לכאן







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה