יום שני, 21 בספטמבר 2015

איך למכור ספרים מבלי להתאמץ - כל הזמן ובכל מקום!

ספריי בסטימצקי - שדה התעופה
בקרו בחנות וחפשו אותם
אם אתם נוסעים לחו"ל!
אני הצלחתי למכור מיליון ספרים כיוון שאני יודע למכור אותם ללא מאמץ ואני עושה זאת בכל מקום.
מכרתי ספרים במהלך טיסות
מכרתי ספרים במאפייה
מכרתי ספרים במכולת
מכרתי ספרים באמבטיה
מכרתי ספרים כשנסעתי לחופשות
מכרתי ספרים על יאכטה באמצע הים
מכרתי ספרים לאנשים שאינם יודעים לקרוא / (ספרי הציור שלי)
מכרתי ספרים בקוטב הצפוני (מזכיר קצת את המשפט (למכור קרח לאסקימוסים לא?)
מכרתי ספרים בכל מדינה שאליה הגעתי
מכרתי ספרים לילדים, לנערים, למבוגרים, לנשים, לגברים, לסבים וסבתות
מכרתי ספרים לכל מי שרצה לקנות
מכרתי ספרים לכל מי שהיה זקוק לעזרתם
מכרתי ספרים לחברים
מכרתי ספרים למשפחתי
מכרתי ספרים לאנשים זרים
מכרתי ספרים בזמן שישנתי
מכרתי ספרים בזמן שחיה בים
מכרתי ספרים עוד לפני שאכלתי ארוחת בוקר!

על מנת למכור מיליון ספרים אתם צריכים ללמוד איך גם אתם תוכלו למכור ספרים מבלי להתאמץ וכדי לעשות זאת אני מזמין אתכם להשקיע בעצמכם וללמוד את הדברים החשובים על עולם הספרים שרוב האנשים לא יודעים ולכן אין טעם שתנסו ללמוד מהם וחלק גדול מאילו שיודעים - מעדיפים פשוט לא לספר לכם!

מכרתי ספרים במאפייה
במהלך השנים ניסיתי לשמור על אופטימיות, על מוטיבציה להמשיך, על נחישות ודבקות במטרה
ניסיתי לזכור למה אני עושה את זה
וניסיתי שלא להתעצבן כשסגרו לי דלתות או שאמרו לי שאין ספרים שלי פוטנציאל להימכר
כשאמרו לי שאני לא יוצלח
כשניסו לגרום לי לוותר
כשהציעו לי הצעות מפתות וידעתי שמאחוריהן יש רוע / תרמית / ואשליה

זו הסיבה שאני משתף אתכם במה שעברתי
זו הסיבה שגורמת לי לקום בבוקר ולחכות למכתבי התודה שאני מקבל מאנשים שלהם אני עוזר בדרך
זו הסיבה שיצרתי את הקורס הזה והשקעתי יותר מ 15 שנים מחיי כדי ללמוד את הנושא הזה ולחפש אחר טיפים ועצות שיעזרו לאחרים לא ליפול בכל המלכודות שיש בדרך
ובאיזו צורה מעוותת של הדברים - אולי בזכותם של מלכודות אלו ואנשים רעים שבהם נתקלתי בדרך היום אני יכול להפוך את הלימון ללימונדה.

אם אתם שואלים את עצמכם איך אפשר למכור ספרים מבלי להתאמץ ובכל מקום היכנסו עכשיו לקורס הספרים הדיגיטלי המקיף ביותר שנעשה בתחום הספרים "איך מכרתי מיליון ספרים ואיך גם אתם יכולים לעשות זאת" אשר נועד עבור אנשים שרוצים למכור יותר ספרים ואני אלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת כדי למכור יותר ספרים ומבלי להתאמץ! אחת ההרצאות שלי בקורס הדיגיטלי עוסקת בדיוק בנושא זה!

כמו כן תלמדו איך הספר שלכם יעזור לכם לפתוח כל דלת שרק תרצו!

זיכרו - אנשים אוהבים ספרים! ברגע שתספרו להם שאתם סופרים
הם ירצו לשמוע עוד וישמחו לקנות מכם - לשם כך צריך רק לדעת איך עושים זאת!

בקורס תגלו בדיוק מה לעשות ותראו תוצאות מדידות ומיידיות!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה