יום שבת, 27 ביוני 2015

לחיות את הייעוד שלי - זה לא קורה במילים - זה קורה במעשים!



ובכן, איך עושים את זה ומה זה בדיוק אומר עבורי?


לא הייתם רוצים ליהנות מהאפשרות לעשות דברים שאתם אוהבים? אם תחשבו על זה החיים שלנו כל כך קצרים ויש כל כך הרבה מה לעשות ומה לראות בהם.

אם לא נגשים את עצמנו במהלכם לא נחייה באמת!

עבורי התשוקה הגדולה ביותר היא לראות עולם, לחוות חוויות מיוחדות וליהנות מכל רגע. לשם כך אני מנסה להיות יצירתי מאוד וליצור תסריט מרתק לחיים שלי - ממש כמו במאי המביים סרט.

רק לשם המחשה, בשנה האחרונה טסתי לטפס על ההרים הדולומיטים בצפון איטליה, למדתי להכין פסטה איטלקית אמיתית, נסעתי לארצות הברית כדי לחגוג את חג התחפושות הגדול ביותר - Halloween עם אישתי ועם שאר תושבי ניו יורק, נסעתי לשבדיה - לאזור החוג הארקטי בכדי לחזות במופע המרהיב של אורות הזוהר הצפוני בטמפרטורה של מינוס שלושים מעלות, נסעתי על אופנועי שלג, מזחלות כלבים, טיפסתי על מפלי קרח ופסעתי על אגם קפוא כשמתחת לרגליי 200 מטרים של מים שחורים ומקפיאים כאשר מידי פעם הקרח נבקע ממש מתחת לרגליי בקול פיצוץ עמום.

שוחחתי עם אדם מבוגר (סאמי - לפלנדי) מקומי אשר מנהל עדר של 2000 איילי צפון וחיי חיי נדודים במהלך השנה. למדתי לצייר עם אפר מדורות כמו המקומיים הסאמים שחיו בלפלנד אלפי שנים. בין לבין גם טיילתי בארץ באילת, באחוזת יערות הכרמל, בים המלח ובמקומות רבים נוספים. כשהיו גלים הלכתי לגלוש, כשהיה שרב הלכתי לצלול ואת כל זאת עשיתי מבלי להפריע לעסק שלי לעבוד. אומנם אני עובד הרבה אבל העבודה שלי מאוד מדויקת וכאשר אני עושה אותה אני לרוב מייצר נכסים במקום ולקבל שכר בהתאם לשעות העבודה שלי.

אני יכול לעבוד לדוגמה שעה אחת שתייצר עבורי הכנסה במשך שנה שלמה. באמצעות שיטה זו וצורת חשיבה אחרת מרוב האנשים התוצאות שאליהן אני מגיע מאפשרות לי לייצר הישגים מרשימים רבים כגון ספרים שנמכרים בכל העולם, מכירת זיכיונות לעסקים שונים בארץ ובחו"ל וכמו כן לבחור את לקוחותיי בקפידה. הטלפון שלי שקט מרבית הזמן - אני לא עסוק בפגישות חסרות טעם ויודע לבחור את הדברים שבהם כדאי להתעסק בצורה מאוד בררנית וקפדנית. 

מחר לדוגמה אני טס לחפש יהלומים בנורווגיה, לראות וליהנות מהתופעה המרתקת של שמש חצות המופיעה באזור הקוטב לתקופה קצרה בקיץ, אנסה להגיע לנורווגיה ולשחות עם לווייתנים - חלום ילדות מטורף שלי לשהות בחברתם של יצורים מופלאים ומסתוריים אלה. כמו כן אני מתכנן לעשות טיפוס מערות, לצייר, לכתוב, ליהנות מזמן רומנטי ואיכותי עם אשתי המדהימה שמצטרפת אלי, לנתק את הפלאפון וליהנות מזמן איכות עם עצמי, זמן לחשוב, זמן ללמוד, זמן להתבונן, זמן ליהנות מתרבות אחרת, משיחות עמוקות עם אנשים חדשים שאפגוש, חברים טובים שאבקר ואפגוש שוב, טעמים חדשים, ריחות וניחוחות הקיץ השבדי שם מיליוני פרחים מתחילים לפרוח כעת אחרי שהקרח נמס... ומי יודע אולי אפגוש הפעם את נילס הולגרסון או לפחות את גורגו - הנשר (למעשה עיט) שאותם אחפש בספארי הלווייתנים בנורווגיה שם נראה לווייתנים, כלבי ים, עיטים חומים ובעלי חיים מופלאים הנמצאים במחוזות מרוחקים אלו

עקבו אחר המסע שלי בבלוג הרשמי שלי למטיילים - המדריך למטייל הנצחי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה