יום שלישי, 4 במרץ 2014

הסיבה השנייה להצלחתו או כישלונו של ספר / מאת עמית אופיר

הספר רב המכר הראשון שלי "חיפוש מחפש משמעות"
צולם בחנות המקסימה "טיפת שמן" בתחילת דרכי
הרבה סופרים משקיעים את רוב זמנם בלכתוב. אחרי חודשים של הכנות הם מסיימים את כתיבת חומר הגלם וכעת הם רוצים להוציא את ספרם לאור. מתוך כמות הספרים שנכתבים בישראל ובעולם רק כמות קטנה בלבד אכן תראה אור בסופו של דבר. ניסיתי להבין במהלך השנים מהן הסיבות שבגללן רוב הכותבים לא מצליחים להפוך את כתב היד שלהם בסופו של דבר לספר מוגמר.

לאחר שנים של שיחות עם כותבים רבים ולאחר שקראתי אינספור תגובות ושאלות שהעלו גולשים בפורומים שונים של כתיבה, הגעתי לסיבה השנייה להצלחתו או כישלונו של ספר שזה עתה כתבתם.



הסיבה השנייה למידת הצלחתו של ספר היא מידת התכנון וחלוקת כוחות נכונה של הפרויקט


כותבים רבים משקיעים זמן רב בכתיבת הספר ואין להם את הסבלנות להמשיך ולהשקיע באותה נחישות גם בהמשך התהליך. כתיבת הספר הנה השלב הראשון בלבד בחייהם של ספרים. תזכרו איך אצני מרתון יודעים איך לתכנן נכון את כוחותיהם. הם אינם רצים בקצב מהיר בהתחלה, אלא מחלקים את המרוץ בהתאם לכושר שלהם, ליכולותיהם ושומרים על כוחם לאורך כל הריצה. כך גם כאן – שלב כתיבת הסיפור הוא השלב הראשון של התהליך. זכרו שכמו בכל פרויקט גם כאן יש לבצע את השלבים על פי הסדר הנכון. מעבר משלב הראשון לשלב השלישי לדוגמא יקשה עליכם את הביצוע ויאלץ אתכם לחזור אחר כך לשלב הקודם ולבצע אותו שוב. קחו איש מקצוע שילווה אתכם בתהליך. עזרתו של איש מקצוע עשויה לחסוך לכם כסף רב, זמן ותסכול, וכמובן תוביל אתכם לביצוע מושלם של הפרויקט.

לאחר שהוצאתי מאות ספרים רבי מכר לאור והפקתי מאות ואלפי מוצרים אני עוצר לרגע גם כדי לשתף אתכם בכל הידע כדי שתצליחו גם אתם!

אם תרצו ללמוד איך לכתוב את רב המכר הבא ולהצליח בתחום הספרים ואיך בונים מזה קריירה אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לתאם לנו פגישה בה תלמדו איך להיות אפקטיביים ואיך למכור את הספר שלכם באלפי נקודות מכירה תוך זמן קצר!

לפגישת ייעוץ איתי אתם מוזמנים ליצור קשר

שלכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה