יום שני, 27 בינואר 2014

אם אתם רוצים להצליח בחיים - צריך שתהיה לכם אש בתוככם..

ספרי רב מכר "חיפוש מחפש משמעות" בסטימצקי
ממשיך להימכר בהצלחה גם אחרי
יותר מ 13 שנים ליציאתו לאור
הרבה פעמים משתפים אותי חברים ומכרים שעוקבים אחרי הפעילות העסקית שלי בכך שהם גאים בהצלחות שלי, במוצרים החדשים שיוצאים לאור, בספרים שלי שנמכרים בכל העולם, בפעמים הרבות בהן נתקלו במוצרים שלי בחנויות וכל כך התגאו שהם מכירים אותי וכן הלאה...
כשאני חושב על הדברים שבהם אני גאה אלו הם דווקא הכישלונות שלי. על אלו פחות מדברים, לאלו אנשים פחות מודעים... הצלחה בחיים היא בעיני מעין קרחון - מה שרואים זה רק את מה שמחוץ למים, מה שרוב האנשים בוחרים להציג. בעולם החיצוני כולנו מצליחנים, אף אחד לא מספר על הכישלונות שלו, על הקשיים שלו, על מאות הניסיונות הכושלים עד שהגיעה ההצלחה. 
לכם אני יכול לספר שעל כל הצלחה יש עשרות אם לא מאות ניסיונות כושלים. על כל "כן" אחד שומעים "לא, לא, לא, לא, לא" ושוב "לא"...

מה שהופך אנשים מצליחנים לכאלו היא היכולת לאטום את האוזניים לכל הסירובים ולשמוע רק את ה"כן"...  בכל פעם שאני שומע סירוב אני מתעצם במוטיבציה לקראת ה"כן" הבא. 


ביריד הספרים הבינלאומי בגרמניה 2013 אליו נסעתי כדי לקדם את הספרים שלי הצלחתי לייצר למעלה מ 200 פגישות בתוך חמישה ימים. על מנת להצליח לייצר תוצאות ביריד זה היה עליי לעבור מדוכן לדוכן, מהוצאה לאור אחת להוצאה לאור נוספת ולחטוף סירובים על ימין ועל שמאל. אבל כל סירוב שכזה מגיע ממקום שאין לא שום קשר אליי. סירוב אחד היה לדוגמה כיוון שההוצאה לאור אליה פניתי אינה עוסקת כלל ברכישת זכויות וכי היא הגיעה ליריד רק בכדי למכור זכויות של ספרים. כך שהסירוב אינו רלוונטי אליי. הם אינם קונים, נקודה. אבל אם לא הייתי שואל את ה"למה" והייתי שומע רק את ה "לא" יכולתי לאבד את הביטחון העצמי ולהשליך את הסירוב על דברים של "נדמה לי". דברים כמו "אני לא מספיק טוב", "לספרים שלי אין סיכוי להימכר", "הנה, איש מקצועי אמר לי שהוא לא מעוניין - אולי כדאי לחפש משהו אחר שבו אני טוב" וכל מיני דברים בסגנון זה. 

מה שמדהים הוא שבפגישה אחת יכולים לומר לך "לא" ובדוכן הצמוד תחכה לך פגישה אחרת לגמרי בה המוציא לאור כל כך מתרגש לפגוש אותך, לשמוע את הסיפור שלך ולראות האם ואיך אפשר לעשות עסקים ביחד. 

הרבה פעמים מגיעים אלי אנשים לייעוץ בנושא שיווק ומכירת ספרים והם רוצים את חוות דעתי האם הספר הוא טוב או לא. מעולם לא אמרתי למישהו שהספר שלו אינו טוב. תמיד העדפתי לתת עצות איך לשפר את הספר מבחינת הכתיבה, מבחנית העיצוב, מבחינת שם הספר וכדומה - אולם לעולם לא אוכל לבטל את חלומו של אדם המעוניין להגשים חלום! סיפורי סינדרלה לא חסרים בעולם. יש אינספור סיפורים על סופרים ומחברים של רבי מכר בינלאומיים שעיצבו את תרבות העולם עם יצירותיהם ובתחילת הדרך סירבו להם פעם אחר פעם בטענה שאין להם כשרון או שהספרים שלהם אינם טובים מספיק בכדי לצאת לאור. דעה שלילית של אדם אחד בנוגע ליצירה אינו אומר דבר על טיבה. ולכן אני חושב שאם אדם רוצה להצליח בחיים הוא חייב שתהיה לו אש בקירבו, תשוקה לעשייה שלו ותיאבון בלתי נדלה לסירובים עד לאותה הפעם שישמע "כן"!!!

ושלא תחשבו שהאש הזו אינה דועכת, כל סירוב כזה הוא פגיעה באגו!! זה לא קל כלל לשמוע סירוב. בעיקר אם הסירוב מגיע מאנשים הקרובים אלינו, מהסביבה הקרובה כמו משפחה, חברים או בן/בת זוג. חוסר פרגון מאנשים שקרובים אלינו יכולים להיות הרסניים והגאון הגדול ביותר בעולם יוכל לגרוס את מחשבותיו ולעולם לא להוציא אותם אל אוויר העולם עקב כך - ובכך לא לממש את הייעוד שלו, וכמה תפסיד מכך האנושות...

שימוש בטכניקת ה"קשת" העתיקה
ליצירת אש בעזרת חיכוך
לקחתי את עניין האש למקום האישי שלי ומזה זמן רב אני חוקר ולומד איך להדליק אש בטבע ללא עזרים מלאכותיים כמו מצת או גפרורים. למי מביניכם שנדמה לו כי מדובר במשימה פשוטה אתם מוזמנים לנסות. על מנת ליצור אש בטבע יש לשלב מרכיבים מיוחדים וליצור תנאים מאוד ספציפיים המאפשרים את ההתלקחות. עולם העסקים בעיניי מקביל לעולם ההישרדות בטבע. על מנת לשרוד בטבע יש להיות יצירתי ביותר, לנצל כל משאב שנקרה בדרכך וכמובן ככל שיש לך יותר ידע וניסיון בתחום כך תוכל להגיע לתוצאות טובות יותר. לקח לי המון ניסיונות כדי להצליח להדליק אש ללא מצת, ולמרות שהצלחתי בכך פעם אחת אין זה אומר דבר על כך שנכשלתי בפעם הבאה כשניסיתי. הדבר דורש התמדה וחזרה פעם אחר פעם עד שמצליחים, אבל מהרגע שהאש כבר דולקת הרבה יותר קל לשמור עליה בחיים. מספיק עץ אחד נוסף להוסיף למדורה כדי שהיא תמשיך לבעור למשך זמן רב ותחמם אתכם מבלי שתעשו הרבה בשביל חום זה (מקביל ליצירת הכנסה פאסיבית)




אם אתם רוצים ללמוד ממני עוד בנושא שיווק ומכירות של ספרים, מיתוג ויצירת הכנסות פאסיביות בחיים שיאפשרו לכם לטייל יותר ולהגשים את חלומות שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר ואשמח ללוות אתכם בדרך.

אחרי יצירת האש אפשר ליהנות ופרות המאמץ
ולתת לה לעשות את כל העבודה.
בנייה נכונה של עסק יכולה לגרום לו
לעבוד עבורכם בדיוק באותה הצורה.
אם אהבתם את המאמר ואתם רוצים לקבל עדכון על מאמרים נוספים אתם מוזמנים להירשם לניוזלטר השבועי שלי כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה