יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

כן, אתם יכולים! כן אני מאמין בכם!

כן, אתם יכולים! כן אני מאמין בכם! כן, כן, כן, כן, כן, כן!! :) :) 
גאה לומר "כן" לכל אחד שאני פוגש בדרך!! 

לרגל ראש השנה אני משחזר שיחות רבות כל כך שהיו לי עם כל כך הרבה אנשים במהלך 15 השנים שיש לי עסק! כמה רבים מהם אמרו שזה לא אפשרי, שאין סיכוי, שזה לא יצליח! המזל שלי היה שלא הקשבתי למילה אחת שלהם והיא המילה "לא" בכל פעם שאמרו לי "לא" שמעתי רק את הקול שלי בראש אומר לי - לא להקשיב להם! להתרחק מהם! שהם לא מבינים על מה הם מדברים!!! היום כשאני חושב על האנשים המסכנים האלה אני מבין שהם לא דיברו אלי בכלל! הם אמרו שהם לא יכולים, שעבורם זה בלתי אפשרי... אצלי בהוצאת רב מכר לעולם לא תשמעו את המילה בלתי אפשרי!! אנחנו מחפשים את הדרך והאופן שבו נהפוך בלתי אפשרי לאפשרי! אם יש לכם משהו שאתם חושבים שהוא הדבר הגדול ביותר שלכם אבל כולם אומרים לכם לא!!! בואו ונראה איך הופכים את ה"לא" לכן הכי גדול שיש!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה