יום שני, 9 בנובמבר 2015

הסיפור האישי שלי - איך הוצאתי לאור את הספר הראשון, איך הוא שינה את חיי ומדוע היה כל כך חשוב לי ליצור את קורס הספרים המקיף

כתיבת ספרים שינתה את חיי!
אולם הדרך שעברתי היתה רצופה בהרבה מאוד קשיים להצליח
הרבה אנשים ובעלי עסקים ניסו לעזור לי בדרך ולהם אני חב את חובי
אולם ביחד עם הרצון שלהם לעזור לי - חוסר הידיעה שלהם איך לעזור לי 
גבתה ממני מחיר יקר. ביחד עם זאת נתקלתי בהרבה רמאים, אנשים שהונו אותי,
אנשים שהבטיחו הבטחות, אנשים שניצלו אותי, ולכל אורך הדרך
לקחתי את השיעורים שלמדתי כדי ללמוד, כדי להשתפר, כדי להצליח
והיום אני רואה שאותם אנשים ממשיכים לשקר, להונות, להשלות סופרים אחרים
אני כבר עברתי את הדרך ויודע טוב יותר ויותר כיצד להגן על עצמי ומהן הדרכים להצליח בתחום הספרים 
אבל הטעויות שאני רואה שאנשים עושים הן קריטיות ולרוב הם באים אלי כבר לאחר שעשו את הטעויות ובזבזו את רוב כספם.

אנשים שמוציאים עשרות אלפי שקלים בהוצאות לאור שמציגות את עצמן כמקצועיות 
אולם מאחורי הקלעים יש כל כך הרבה פוליטיקה וכולם גוזרים קופה על חשבונכם!
לצערי זה המצב וזו הסיבה שצילמתי את הראיון הזה ואת קורס הספרים המקיף שעליו אני עובד כל כך הרבה ובמשך חודשים. 

צפו ותיהנו:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה