יום שני, 31 באוגוסט 2015

איך הספר החדש שלי על תודעת שפע יעזור לכם להפליג לאתונה ולשחות עם דולפינים

היום' היום האחרון של חודש אוגוסט
נסעתי לבית הדפוס כדי לאסוף בהתרגשות את הספר הרביעי בסדרה העוסק בתודעת שפע והגשמת חלומות

ומחר יישלחו כל הספרים הרבים שהוזמנו בשבועיים האחרונים.

עבור רבים זה היום האחרון של החופש הגדול. כשחשבתי על זה, זה נשמע לי מוזר ביותר ותפישה שגוייה של המציאות

כאילו עצם ההגדרה שנגמר החופש - נותנת לגיטימציה לחזור לשגרה ולחיים אפורים
לכן החלטתי להזכיר לכם שאין גבול לחופש ואם תבנו לכם אורח חיים מיוחד כמו שאני מדבר עליו בסדרת הספרים שלי

תבינו שאין סוף לחופש ותמיד תהיו חופשיים לעשות מה שאתם אוהבים.

זו הסיבה שעם יציאתו של הספר הרביעי בסדרה קיבלתי הזמנה להפליג ל 5 ימים מאתונה לאי רודוס כאשר את הדרך אעשה בחלקה בשחייה וצלילה רתום למכשיר המאפשר לשחות כמו דולפין (לפרטים על המכשיר - צרו קשר במייל / טלפון)

הספר כולו עוסק בהגשמת חלומות ואיך תוכלו להגדיל את הסיכויים להשיג כל דבר שתרצו בחיים

בעזרת מודל ההצלחה שלי שאני מלמד בספר!

זה לא מקרי שמזמינים אותי להתארח במלונות בעולם, 

שבזמן שאני טס ומטייל העסק שלי גדל וההכנסה שלי גדלה ביחד איתו

זה לא מקרי שרק השנה נסעתי ליותר מ 40 ימים לחופשות בחו"ל

שלא לדבר על החופשות בארץ שבהן הייתי,

שהזדמן לי לשחות עם לווייתנים,

לשחות כמו דולפין עם פטנט מיוחד וחדשני

ושאני מצליח פעם אחר פעם להשיג את המטרות שאליהן אני מכוון -

תאמינו לי אין בי משהו מיוחד שלכם אין ואני מבטיח לכם שכל מה שאני עושה גם אתם יכולים לעשות!


אז עכשיו לרגל החגים - אני מזמין אתכם לקנות את הסדרה השלמה במחיר הנחה ענק ולהעניק אותם כמתנה עבורכם ועבור החברים והמשפחה שלכם!

כמו כן - ישנה אפשרות להזמין ספרים בודדים מתוך הסדרה למרות שאני ממליץ על קריאה מלאה של האוסף השלם!

הסדרה הזו תשנה את חייכם ואתם תודו לי על כך! באחריות!

בכל ייעוץ את תההסו ליצור איתי קשר - 050-2374195

שלכם :)

עמית









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה