יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

איך להוציא לאור ספר ראשון בתחום המומחיות שלכם!

בעוד שיש כל כך הרבה אנשים שעוברים סיוט עם הוצאות לאור בישראל וחלקם הגדול פונה להוצאות לאור הגדולות כדי לקבל אישור שהספר שלהם "בסדר" "מספיק טוב" כדי לצאת לאור ונבדקים על ידי עובדים שאין להם מושג מהחיים שלהם וחורצים את גורלם של אנשים עם החלטה קרה ועסקית (שאין לה שום קשר לאיכות של התכנים) והחלק השני של האנשים נגרר להוצאה לאור של 40,000 שח וצפונה מכך עבור הוצאה לאור של ספרם - וגם הם חורצים את גזר דינם כיוון שבדרך זו הם לעולם לא יחזירו את העלויות של הוצאת ספרם לאור אצלנו בהוצאה לאור העסקית - חושבים ופועלים אחרת בכל הקשור להוצאת ספרים! אנחנו מספקים מודל ריווחי ללקוחותינו ודואגים שיהיו רווחיים במהלך העבודה ללא כל קשר לערכים רבים ונוספים שאנחנו מספקים שהם עבודה על איכות הספר, זמן הכתיבה שלו והמיקוד שלנו ששונה שנות אור מאשר זה של הוצאות לאור אחרות!
אחת הדרכים להוציא לאור ספר ביחד עם הוצאת רב מכר נקראת "ספר בשבוע בחופשה מפנקת" ולא תאמינו כשתגלו שהעלות להוצאה לאור של ספר דרכנו כולל את החופשה והדרכה צמודה בת שבוע של כתיבת ספרים מקצועיים - היא זולה מכל עלות של הוצאה לאור של ספר! וזאת בהתחייבות!!!!!

אז אם אתם רוצים להצליח בכתיבת הספר שלכם ויש לכם ידע מקצועי, מומחיות וסיפור חיים שאתם רוצים לשתף עם העולם אתם מוזמנים להיכנס לנבחרת שלנו באילת שם תוכלו לכתוב את הספר שלכם בשבוע אחד ולקבל הדרכה והכוונה בתהליך ביחד אתי. 

נותר לנו מקום אחרון בוילה באילת! (נובמבר 1-7 -הכל כלול!) 
זהו שבוע שלם שישנה לכם את הקריירה / העסק וכנראה גם את החיים! :) 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה