יום שבת, 14 בנובמבר 2015

מדוע כתיבת ספר היא אחת הדרכים הטובות ביותר לפריצת דרך בעולם

לקריאת ספרנו החדש של איל ניר ושלי
העוסק בפריצות דרך בחיים ובעסקים

כתיבת ספר היא מהלך הכרחי בעיני כדי לקצר את הדרך לפריצת דרך בכל תחום מקצועי.


אני באופן אישי נעזר בספריי בכל תחום בחיי המקצועיים ואף בחיי האישיים
החל מהשקות בכל העולם, הרצאות מוזמנות, אירוח במלונות, איסוף משדות תעופה, טיולים במקומות אקזוטיים, השתתפות באטרקציות הטובות ביותר שיש כגון:
שחייה עם לווייתנים, קפיצות באנג'י, מסעדות, קולנוע ועוד...

חוויות אלו עוזרות לי לכתוב ספרים טובים ולספר על חוויות אלו בהרצאות שלי, בספריי הבאים ולכן חשוב לי לשלב ביניהן.

בשבוע הקרוב אטוס לפולין להשקת ספרי החדש "24/8 - איך להיות מגה-אפקטיבי - בדרך אומנויות הלחימה" - בפולין, שם אעביר ביחד עם שותפי לספר "איל ניר" מספר הרצאות בפני קהלים שונים, אחתום על ספריי ואקדם את מכירתם בפולין ובמקומות נוספים בעולם. 

ביחד עם זאת אקליט ואצלם לכם הרצאות מיוחדות בהן אלמד אתכם כיצד תוכלו גם אתם להשיק את הספרים שלכם בעולם.
לשם כך אני מזמין אתכם להצטרף לקורס הספרים המקיף לשם יעלו ההרצאות והתכנים. 

הרווח כולו שלכם אם תעשו זאת כעת כיוון שמחיר הקורס עולה באופן מתמיד והוא כעת במחיר סמלי ומכיל את כל הידע הנדרש כדי להצליח עם ספרים בארץ ובעולם ודרכים רבות למינוף הקריירה שלכם בעזרת ספרים.

הנה הקישור לקורס הספרים המושקע ביותר בתחום הספרים שנעשה בישראל ולמיטב ידיעתי גם בעולם - עם מידע שיעזור לכם לפרוץ דרך בצורה מטאורית!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה