יום שבת, 21 בנובמבר 2015

איך לעשות השקה בין-לאומית לספר שלכם


כתיבת ספר היא דבר מרגש ביותר אולם הוצאתו לאור היא רק תחילת הדרך. לאחר שספריי תורגמו ליותר מ 30 שפות החלטתי לשתף אתכם גם באחד מהשלבים החשובים ביותר להצלחתו במדינות נוספות ובשפות שונות. הצלחתכם בתחום המקצועי עשויה להשתנות מהקצה אל הקצה כאשר תצליחו לבנות לכם שם בין-לאומי ואחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת ניהול השקות מוצלחות בעולם. לשם כך ישנם דברים רבים וחשובים שעשויים להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם. 

לאחר שבשנת 2014 כתבתי סדרת ספרים בנושא התפתחות אישית ולייף סטייל בת 4 ספרים ומכרתי האתגר הבא היה למכור אותה לא רק בישראל שבה אני מוכר שכן כאן זהו אזור הנוחות שלי. בניית שם בין-לאומי משמעו כאילו להתחיל מההתחלה. ורבים מפחדים מזה וחוששים אפילו לנסות. אני מכיר מומחים רבים ואנשי מקצוע שכבר שנים עושים את אותם הדברים ואף שיש להם קהל בישראל והצלחה מקומית גדולה הם חוששים לנסות ולפרוץ לקהל הבין-לאומי. משהו עוצר אותם ולדעתי חלק מהסיבות לכך הן אולי המחשבה שאולי ייכשלו בכך ושמם ייפגע, או אולי הרעיון שיצטרכו לעבוד קשה שוב וכביכול יתחילו מההתחלה. מחשבה זו כמובן לגיטימית אולם הסיפוק העצום והשינוי שתרגישו אם תצליחו בכך שווה את המאמץ ויעזור לכם להגיע למחוזות שרק מעטים מעזים לחלום עליהם ועוד פחות מהם מצליחים להגשים:

טיסות מוזמנות ומשולמות מראש
איסוף משדות תעופה
שיווק ופרסום שלכם ברחבי העולם
גביית כספים
השכרת אולמות, כיבוד וכל מה שאתם רק זקוקים לו כדי שתוכלו להגיע חצי שעה לפני תחילת האירוע ולקצור את התהילה. 
ולקינוח תשלום על "העבודה הקשה" שלכם ואם זה לא מספיק אז גם חלוקת חתימות למעריצים. 

 בדיוק לשם כך החלטתי להכין לכם ולהוסיף קורס נוסף לקורס הספרים המקיף שלי אשר עוסק בהשקת ספרים בעולם - אחד הנושאים הסקסיים ביותר של עולם הספרים. 

אני ממליץ לכם בחום לצפות ולהקשיב להרצאות שבהן אני מפרט על השקת ספריי בפולין ומפרק לגורמים את כל המרכיבים להצלחה שלכם. 

כמו כן למצטרפים לקורס תינתן הזדמנות לשאול את כל השאלות שיש לכם עליהן תקבלו תשובות מקצועיות מהניסיון שלי בתחום הספרים.

שלכם ולהצלחתכם

עמית אופיר
הרצאות לאנשים ברחבי העולם - איך להעביר פרזנטציה טובה
פרזנטציות לעיתונאים וכתבי טלוויזיה

חתימה על ספרים היא אחד הרגעים הקסומים
של עולם הספרים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה