יום שישי, 15 בינואר 2016

איך לכתוב ספר רב מכר - החלטתי לנסוע לווגאס כדי לכתוב סדרת ספרים רבי מכר

בכל תחילת שנה אני יושב לכתוב את המטרות והיעדים שאני רוצה להשיג בשנה החדשה. 
אחד היעדים שלי הוא לטייל במהלך השנה כמה שיותר. היעד המינימלי שהגדרתי לעצמי הוא 50 ימים אבל השאיפה היא לעבור את 60 הימים. 

ביחד עם זאת 2016 מיועדת לפיתוח הקורס הגדול והמקיף ביותר המכיל את כל הידע שלי בתחום כתיבת ספרים, הוצאה לאור, ושיווק ומכירות ספרים. בסוף שנת 2015 הצלחתי ליצור כ 15 קורסים העוסקים בשלבים שונים בתוך עולם הספרים והעולם העסקי והשילוב שלהם. כלומר איך אפשר ליצור ספר רב מכר בתחום מקצועי כלשהו ובעזרתו למנף את העסק, להתפתח ברמה המקצועית, להגדיל את ההכנסות, האוטוריטה ולבנות שם של מומחה בין-לאומי ומותג. 
ביחד עם זאת החלטתי שאת הקורס אכין במהלך טיוליי בישראל ובעולם ואתעד את המסע שלי ברגעי ההתלבטות, רגעי ההחלטה והרגעים בהם מתקבלות תוצאות ראשונות אותן תמיד אפשר לשפר עוד ועוד...

כך התחלתי לצלם את תכני הקורס בארה"ב, איטליה, שבדיה, נורווגיה, גרמניה ומדינות רבות נוספות ואפילו באזור הקוטב הצפוני. בכל מקום אפשר למכור ספרים. כל שיחת חולין היא שיחת מכירה פוטנציאלית ותמיד אני נדהם כל פעם מחדש כשאני רואה את סכומי הכסף המצטברים ממכירת הספרים שלי בזמן שאני ישן בלילה, נמצא בחופשה או עסוק בדבר הבא שמרגש אותי.

ירון קנדלקר - עם 4 ספריי
את חודש ינואר 2016 התחלתי עם 2 נסיעות חשובות. הראשונה שבהן היא ללאס ווגאס ופלורידה. את הנסיעה הזו החלטתי לעשות כדי ללמוד ולחקור תחום שמאוד מעניין אותי והוא נדל"ן. כיום אני בעלים של מספר נכסי נדל"ן בעצמי אולם מעולם לא נכנסתי לתחום הזה בצורה רצינית ושנת 2016 היא השנה לכך. מזה שנים אני חי בחשיבה שבה אני יוצר נכסים המקנים לי זמן חופשי והכנסה פאסיבית. אחד מספריי הנקרא "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" הוא ספר העוסק בדיוק בחשיבה זו. זהו המפתח השלישי בסדרת הספרים שלי העוסקת בחופש כלכלי, שפע, 

התפתחות אישית, ניהול זמן, ואורח חיים של משמעות והגשמה. עוד בשנת 2015 התחלתי ליצור לספר זה מהדורה מיוחדת שתצא לאור בתחילת 2016 הנוגעת מעט בתחום הנדל"ן ועזרה לי להיכנס אליו בצורה הדרגתית ורגועה. 

רוברט שמין בכנס נדל"ן בתל אביב
כדרך חיים, בכל פעם שאני רוצה להיכנס לתחום חדש שאינני מכיר או בקיא בו אני מחפש תחילה מי הם האנשים הטובים ביותר שהצליחו בתחום הזה ולומד מהם. מציאת מורה / מנטור הוא דבר קריטי כדי להצליח. חבל על הזמן, המשאבים והטעויות שתעשו לבדכם - לשם כך קחו לכם מישהו שכבר הצליח בתחום ומוכן לחלוק את הידע עם אחרים, שלמו לו מה שצריך ואל תדאגו - אם בחרתם את האדם הנכון למשימה הוא יחסוך לכם זמן רב, כסף ומאמץ ויוביל אתכם להצלחה בתחום החדש.

לשם כך פניתי לחננאל אלבו - מומחה נדל"ן בארה"ב וביחד איתו יצרתי מהדורה מיוחדת לספר אשר מביאה את גישתו של חננאל למציאת עסקת נדל"ן טובה וכיצד ניתן להימנע מעסקאות עם סיכון גבוה ותרמיות שונות הקיימות בעולם. 

את העסקאות הראשונות שלי עשיתי תוך התייעצות עם חננאל ואנשים נוספים העוסקים בתחום הנדל"ן ונעזרתי בשיטות העבודה שלו כדי לבחון היטב את העסקאות שאליהן נכנסתי. לאחר מכן התחזק הקשר שלי עם משקיע נדל"ן נוסף בשם ברק פזטל וביחד איתו רכשתי נכס נוסף וכדי להיכנס עמוק יותר לתחום הנדל"ן הכרתי גם בחור מדהים בשם ירון קנדלקר אשר מנהל את חברת Realife העוסקת גם היא בתחום ההשקעות בנדל"ן ואחרי שהגעתי לכנס שאותו הפיקו ואירחו בו את רוברט שמין - מחבר הספר רב המכר "איך זה שהאדיוט הזה עשיר ואני לא" ופגשתי אותו באופן אישי, הוזמנתי להתארח בכנס של רוברט שנערך שבוע לאחר מכן באחד מהמלונות בתל אביב. כך החל להירקם קשר ראשוני עם ירון, רוברט והצוות המנהל את החברה ומייצג את רוברט והפעילות העסקית שלו. באחת הפגישות שערכתי עם ירון כמה ימים לאחר מכן נוצרה הזדמנות לנסוע לכנס גדול של רוברט בלאס ווגאס וביחד עם זאת לעשות זאת בנסיעה אינטימית של 8 ימים עם ירון בהם אוכל ללמוד מקרוב על עולם הנדל"ן וביחד עם ירון לכתוב סדרת ספרים אשר תספק תשובות מעניינות ביותר לשכירים ועצמאים שרוצים להשקיע השקעות חכמות המניבות תשואה מרשימה. 

כך קרה שכבר בתחילת ינואר נסעתי לנסיעה ראשונה בשנת 2016 שבה אצלם ואתעד את תהליך הלמידה שלי את תחום הנדל"ן ואת הדרך שבה אני עושה מחקר עבור כתיבת ספרים רבי מכר. את התיעוד ניתן יהיה לראות בקורס המקיף למינוף עיסקי בעזרת ספרים רבי מכר או בקורס הכתיבה (קורס 2) מבין הקורסים הדיגיטליים שלי. 

אם אתם רוצים ללמוד כיצד לעשות מחקר לכתיבת ספר רב מכר ואת כל השלבים לאחר מכן עד לשלב בו הספר נכנס לרשימת רבי המכר של אמזון הצטרפו כעת לקורס המקיף ותלמדו את כל מה שצריך לדעת על כתיבת ספרים

תגובה 1:

  1. סיפור מדהים על הצלחה, אני גם רוצה לבצע שינוי בקריירה ולהיכנס לתחום. מקווה שגם אזכה להצלחה כמוך.
    תודה

    השבמחק