יום שלישי, 11 במרץ 2014

איך לדעת עם איזו הוצאת ספרים לאור להתקדם - ואיך לבחור בהוצאה לאור שיודעת גם למכור ספרים?!

אין ספק שידע זה כוח ואם יודעים להפעיל את הכוח הזה בצורה נכונה אפשר גם להפוך אותו לכסף.
אתמול הגעתי לוועידה המרכזית ה 2 למצוינות בשיווק ובמכירות אשר התקיימה בכפר המכבייה.
מקומות אלו עמוסים בקולגות וחברים אישיים ובעיקר בריח עז של רעב להצלחה!
אם מישהו סיפר לכם אי פעם שהוא מצליח בזכות זה שהוא יושב על הגב ולא עושה כלום תבדקו את עצמיכם - סיפורים כאלו מתאימים לז'אנר סיפורי הילדים והאגדות - ואינם קיימים במציאות אלא אם מצאתם לכם פרייר שיעבוד בשבילכם כל היום או נולדתם למשפחה עשירה ביותר.

אחרי עבודה עם המון מומחים בתחומים שונים ושיחות אינספור עם אנשים מצליחים וקולגות שלי, אחרי שקראתי אינספור מאמרים וספרים של האנשים העשירים והמצליחים בעולם אין מנוס מלומר שאחת התכונות הבולטות אצל אנשים אלו הוא העובדה שהם משקיעים זמן ומאמץ רב, כוחות ואנרגיות, שנים של עבודה קשה ורעב להצלחה. כחלק מהפרזנטורים שדיברו בוועידה היו מוכרים יותר ומוכרים פחות אך סיפורם היו דומים. התמדה, מיקוד ורצון בלתי פוסק להצליח!

אם אתם רוצים למכור מיליון ספרים היו מוכנים להשקיע ולעבוד! הדבר היחיד שמחובתי לומר שאם בחרתם מקצוע שאתם אוהבים ונהנים לעשות - העבודה הקשה תהיה לכם מהנה ביותר וכשהפרות יבשילו טעמם יהיה מתוק כדבש! העבודה משתלמת ובגדול! מכירת ספרים מתגמלת בכל כך הרבה מובנים וכולאת בתוכה תועלות רבות. אחת מהן היא תדמית ובניית אוטוריטה שעוזרת למחבר הספר ליהנות מתדמית יוקרתית. התועלת השנייה כמובן היא התגובות החמות שמקבלים מהקוראים - במידה והספרים בעלי ערך, מהר מאוד תקבלו טעימה מהלקוחות שלכם שיפרגנו לכם ויגיעו לכם מה הם חושבים, כמה הספר סייע להם בחייהם ועקב כך תתחילו גם לצבור קהל מעריצים ועוקבים שיעריכו את דעתכם מאוד וישמחו לקבל את עצתכם כשיזדקקו לה. 

אחד הדברים החשובים ביותר שיעזרו לכם למכור יותר ספרים ולהצליח זה לעשות בחירות טובות ומושכלות. אין דבר יותר מתסכל מאשר לוותר על הזכויות שלכם בעבור הוצאה לאור שלא עושה דבר כדי למכור את הספרים שלכם! לרוב תאלצו לוותר על הזכויות של הספר לתקופה ארוכה, לתמיד או למשך מהדורה שלמה ובנוסף זה יחייב אתכם לתת בלעדיות להוצאה לאור שאתה תחליטו לעבוד. עשו את הבחירות הנכונות! לכו עם מי שיודע למכור ולא עם מי שיודע להבטיח לכם חלומות!

על מנת שההסכם ההוצאה לאור והסכם ההפצה יהיה נכון עבורכם כדאי להתייעץ איתי לפני ואשמח להדריך אתכם איך לקבל את מה שמגיע לכם! כך תחסכו כסף רב, זמן ותדעו לקראת מה אתם נכנסים.

אם תרצו כמובן להיעזר בי כדי למכור יותר ספרים מלאו את הפרטים ואשמח לחזור אליכם ולתאם פגישת ליווי אישית איתי בה אתן לכם מניסיוני ואעזור לכם לבנות צוות מנצח בארץ להפצת הספר בישראל ומערך הפצה בינלאומי המכיל אלפי נקודות מכירה בהן הספר שלכם יימכר תוך זמן קצר. 

כמו כן המלצה חמה - קיראו את הספר שלי "איך מכרתי מיליון ספרים"? העוסק בנושא וייתן לכם דרכים ושיטות רבות לבחור באיזה מסלול כדאי לפכם לפעול באיזה שלב כדאי לכם לפנות להוצאה לאור.
הנה הלינק לספר - אל תחמיצו את הקריאה - עשו את הדברים נכון ולא תתאכזבו. יש טעויות שקשה אחר כך לתקן :) ואם אתם רוצים להרוויח מכך שכתבתם את הספר השקיעו כמה שעות שלקרוא את הספר ותלמדו מטעויות של אחרים רבים שכבר טעו, וכמו כן דרכים טובות יותר לפעול, צעד אחר צעד!



חשוב לציין ולהבהיר כי לכל אחד הסיפור האישי שלו!
מה שמתאים לאדם אחד אינו מתאים בהכרח לאדם אחר.
כיוון שכך אני רוצה גם להדגיש כי בלוג זה נועד לתת לכם כיוונים למחשבה בלבד! 
אין זה אומר שלכל אחד מתאימות הנוסחאות שבהם אני צעדתי.
המלצתי היא לבדוק ולחוות בצורה מושכלת! אינני רוצה חס וחלילה שתלכו בעקבותיי ללא מחשבה עצמאית ותסמכו על זה שאם לי זה עובד אז גם לכם זה מתאים ונכון!

חשוב לבחון כל מקרה לגופו וכל מה שאני יכול לאחל לכם זה שתדעו ותלמדו (כיוון שגם זו היא מיומנות נרכשת) לזהות את המקומות והפרצות שיכולות לגרום לכם לסערה בחיים, לבעיות או אפילו עיכובים בדרך 

שלכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה