יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

רוצים להיות יצירתיים יותר? הדרך לחיים יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסה מתחילה כאן! מדוע כל כך מומלץ ללמוד לצייר בשיטת "לצייר בקלות"?

שיטת הציור "לצייר בקלות" היא שיטת הציור המובילה כיום בעולם בין טכניקות הציור הקיימות עבור ציירים מתחילים. את השיטה אני מפתח מאז שאני זוכר את עצמי. אפילו כילד חיפשתי אותה באלפי הציורים שציירתי ובכל פעם היא התבהרה יותר ויותר, עד שלפתע ראיתי אותה לראשונה ומאז היא עוזרת לי לצייר כל דבר שאני רק רוצה בשלבים פשוטים ושיטה מאורגנת היטב.

הנה כמה דברים שכדאי לדעת על השיטה שעוזרת כיום למיליוני אנשים להיות יותר יצירתיים בחיים שלהם, לחשוב מחוץ לקופסה ולצייר בקלות ועם המון הנאה. 

בשיטת הציור "לצייר בקלות" כל ציור יוצא מיוחד. אין נכון ולא נכון וכולם מצליחים! תראו איזו תמונת ניצחון. שתי דמויות שצוירו בדיוק באותה הדרך וכל אחת נראית שונה ומשונה כשנותנים לנו לבטא את עצמנו ואנחנו נפתחים לאפשרות שגם אנחנו יכולים להצליח! ואז מתחילים לקרות קסמים!! תעזו, תנסו, תנסו שוב ובכל פעם תשתפרו עוד קצת! בכל תחום! 

המילה כישלון היא תירוץ לאלו שפוחדים לנסות.
כשמנסים אי אפשר להיכשל! אפשר רק להשתפר בכל פעם!

תזכרו את זה בפעם הבאה שתעמדו בפני משהו חדש שאתם רוצים לנסות אבל חוששים... 

כמו כן שיטת הציור "לצייר בקלות" מעודדת חשיבה יצירתית ובשונה מספרי ציור רבים - אינה מלמדת להעתיק אלא ממש לצייר! המשתמשים בשיטת הציור לומדים שאת כל הדמויות ניתן לצייר באותה הצורה בדיוק, אלא שעל ידי שינוי קטן בדמות (של קו אחד או שניים) הם יכולים לשנות את כל הציור ולהפוך את הדמות שלהם לדמות אחרת לגמרי. בעזרת מספר קווים פשוטים שכל אחד יכול לצייר תוכלו להפוך לדוגמה חתול לעכבר או דינוזאור לג'יראפה. בצורה זו כל אחד שמשתמש בשיטת הציור יכול לצייר שלל ציורים מהדמיון שלו ולספר את הסיפור שהוא רוצה בצורה הרבה יותר מדויקת. 

לשיטת הציור "לצייר בקלות" יתרונות רבים ואם אתם מחפשים דרכים ללמוד דברים חדשים, כלים עוצמתיים שבהם תוכלו להשתמש בכל מיני סיטואציות בחיים החל משימוש בציור כדי לשפר את המיומנויות החברתיות שלכם ועד תרפיה בעזרת אומנות. 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה