יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

איך נראית השנה החדשה שלי? השיאים והחגיגות כבר החלו! לא מחכה יום אחד נוסף כדי להגשים חלומות!

את השנה החדשה התחלתי ברצף של אירועים משמחים. אני מאמין שכמו "אש" כשהיא בוערת לא צריך לעשות הרבה דברים כדי שהיא תמשיך לחיות, כך גם בחיים. כשחיים חיים מלאי תשוקה ובערה תמידית כל מה שצריך לעשות זה להיות יצירתיים ולהמשיך לעשות את מה שמצליח. מה שלא - כדאי פשוט לעזוב ולזנוח לטובת דברים נוספים שכן מצליחים. 






















אם כן עם תחילת השנה הוצאתי ספר חדש "איך לצייר את חג המולד"... שכבר עם השקתו הגיע למקום הראשון בקטגוריית "ספרים בנושא החגים". 

ביום שבת, ראש השנה, הרגשנו ספונטניים, אז נסענו לים המלח. אחד הדברים המנחים אותי ביום יום זה תמיד לעשות ההפך ממה שכולם עושים. יצאנו לכיוון ים המלח לקראת השעה 16:00 מתוך תכנון להגיע לשם לקראת 19:00. כל הדרך ראינו שיירות של רכבים המגיעים מכיוון אילת ומצפינים לאחר שחגגו את ראש השנה בים האדום. עומסי תנועה כבדים מולנו והנתיב שלנו אווירי ביותר. אף אחד לא נוסע בשעה כזו דרומה...

הגענו לקראת השקיעה וטבלנו בים המנצנץ. יש בעיני משהו ראשוני ובראשיתי בים המלח - משהו שמרגיש לי כמו התחלה חדשה. משהו מנקה בים המיוחד הזה (שמשום מה נוגסים לנו בו יום אחד יום ומעלימים אותו בצורה חסרת אחריות ובלתי נתפשת), שמהו שמנקה את העור, את הגוף וביחד עם זה יוצר את התחושה שגם המחשבות שלי יכולות להתחדש כאן. 

















בתוך כל האושר והצלילות. תוך שאני מביט על ההרים האדומים והשקט המדברי הדברים החשובים לי נראו ברורים מתמיד:
השנה הזו אני נהנה מכל רגע.
השנה הזו אני מגשים את כל החלומות
השנה הזו אני מטייל כמה שיותר בכל העולם
השנה הזו אני יוצר באהבה גדולה
השנה הזו אני ממשיך להגדיל את ההכנסה הפסיבית שלי בעזרת יצירת ערך לאנשים אחרים.
השנה הזו אני לומד כמה שיותר את הדברים שאני אוהב
השנה הזו אני שומר על הבריאות שלי, עוסק בספורט ומזין את הגוף שלי במצרכים להם הוא זקוק
השנה אני נהנה מזמן איכות עם המשפחה שלי והחברים
השנה הזו אני נותן כמה שיותר ערך ללקוחותיי

מאחל לכם שנה פוריה ומיוחדת.
מאחל לכם שלא תמתינו יום נוסף בהמתנה להגשמת החלומות שלכם...
לא מחר - היום!!
לא תאמינו איך החיים שלכם ייראו כשתתחילו - זה ממכר!

אם יש לכם חלום להתקדם ולהתפתח בתחום העסקי אשמח ללוות אתכם בדרך וללמד אתכם איך לחיות חיים של מימוש, צמיחה ויצירת דרך כלכלית חופשית שתאפשר לכם לחיות חיים עליהם אתם חולמים.




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה