יום רביעי, 23 בספטמבר 2015

האם אתם נוסעים בעקבות הלב שלכם ומגשימים חלומות?

ממש לאחרונה נסעתי בעקבות לבי ליוון וביליתי 8 ימים על יאכטה. המטרה היתה לקרב את היאכטה מאתונה לרודוס בדרכה לישראל. כיוון שהיה לנו זמן עצרנו בכל מיני איים בדרך ובכל יום עלינו על אדמה אחרת של האימפריה היוונית הקדומה. התקופה היתה ראש השנה ועבורי זו היתה הזדמנות לזמן איכות עם עצמי כדי לחשוב על השנה החדשה, לתכנן את צעדיי, לחשוב על מה הספקתי במהלך השנה הקודמת ולנסות להבין כיצד לשפר את השנה הקרובה בתחומי חיי השונים. ביחד עם זאת נסעתי גם כדי לקדם את מכירות ספריי, לחשוב על ספרים נוספים שאכתוב וביחד עם זה התגעגעתי להרפתקה מהסוג הזה והרגשתי שבטיול הזה יהיו לי הרבה הזדמנויות להכיר אנשים חדשים, לשמוע רעיונות וכיוונים חדשים שאולי לא חשבתי עליהם וללמוד אין-ספור דברים חדשים. 

למעשה זמן טיול הוא זמן מאוד מיוחד בו תהליך הלמידה שלנו מואץ ובתקופה קצרה אנחנו גדלים ומתפתחים לאין-ספור כיוונים חדשים, נאלצים לצאת מאזור הנוחות שלנו ולדברים שאנחנו מכירים ורגילים אליהם וצריכים להפעיל שרירים רדומים, כלים שאנחנו לא רגילים להשתמש בהם ולגלות ממה אנחנו באמת עשויים. 

אם אני חושב כמה דברים חדשים למדתי בטיול הזה אני יכול לעשות רשימה של אין-סופית של כישורים חדשים, יכולות חדשות, רעיונות חדשים שאליהם נחשפתי, מילים חדשות, אפליקציות חדשות, טכנולוגיות חדשות שאליהן נחשפתי, חוויות חדשות שאזכור לנצח ואוכל להשתמש בהן בהרצאות שלי, בספריי ובשיחות שאני מנהל, מקומות חדשים שהכרתי, אנשים חדשים שפגשתי בדרך, שיפרתי את יכולת ההתמצאות והניווט שלי גם בהליכה בעיר, גם בקריאת מפות, גם בניווט ימי על הסירה.

כמו כן ערכנו את סדר ראש השנה על הסירה ולשם כך עשינו קניות בשוק של אחד האיים ובשל כך למדתי עוד על המסורת היהודית, על הערכים היהודיים, על רעיונות שונים מהקבלה ועל כך שהם לא שונים כל כך מהתכנים שאני כותב בספריי. כמו כן קיבלתי הזדמנות לאכול אוכל מזין על הסירה, להתאמן ולהוציא הרבה אנרגיה בזמן הטיול ולהתקדם עוד קצת בפרויקט שבו אני רוצה לרדת למשקל האופטימלי שלי ללא דיאטה או מאמץ מיוחד. כמו כן הזדמן לי לצלול במקומות מדהימים, לטפס על אחד האיים ולהגיע למקום בו היה עץ יחיד שמשך את תשומת ליבי. הנוף שנגלה בפניי כשהגעתי לעץ היה מדהים!  



בספרי הרביעי בסדרת הספרים העוסקים בהתפתחות אישית ועסקית - לו קראתי: "לחיות בתודעת שפע, ולהשיג את כל מבוקשך בחיים" אני מדבר על כך שיש לנו אחריות להיות מאושרים! זהו חלק משמעותי ביותר לא רק בחיים שלנו אלא גם בחייהם של הסובבים אותנו - בין אם אנחנו מכירים אותם או אם מדובר בזרים. השנה נסעתי לטייל במשך יותר מ 50 ימים ובזמן זה לא רק שהעסק שלי לא נפגע - הוא גם גדל בהתמדה וביחד איתו גם אני. מה שאני רוצה לומר זה שאם אתם רוצים להצליח בכל תחום שבו אתם עוסקים עליכם ללמוד ליהנות ולחיות בתודעת שפע. יש כל כך הרבה סיבות מדוע חופשות וזמנים בהם אתם עושים הפסקה מהעבודה השוטפת והשגרה שבה אתם חיים דווקא יעשה לכם טוב ויעזור לכם לגדול ולצמוח.

אני יודע שזה נשמע לא הגיוני עבור חלק מכם אבל ברגע שתבינו איך אפשר להתפרנס מהדברים שאנחנו אוהבים ושתבינו שהשריר שלנו גדל בזמן מנוחה - תבינו שאתם חייבים את זה לעצמכם וכי זה יעשה לכם טוב. גם אם לא נדמה לכם שיש לכם את הכסף בשביל חופשה כעת! על מנת לעשות זאת בצורה אחראית וללמוד איך גם אתם יכולים ליהנות יותר מהחיים שלכם וביחד עם זאת להרוויח יותר - אני מזמין אתכם ליהנות מהספרים שלי: השלישי והרביעי בסדרה - בהם אני מלמד את כל מה שצריך לדעת כדי לטייל כל שני וחמישי בחינם ואף להרוויח כסף בזמן החופשות שלכם! 

לטייל ולחיות את הייעוד שלנו + לחיות בתודעת שפע ולהשיג את כל מבוקשך בחיים!
זריחה כל בוקר מעל אי אחר - החיים הטובים על היאכטה! אתם חייבים לעצמכם את זה ולא באופן חד פעמי
זה בהישג היד של כולנו!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה