יום רביעי, 23 בספטמבר 2015

האם יש לכם אסטרטגיה מנצחת לספר שהוצאתם לאור או לספר שאתם רוצים להוציא לאור?

האם יש לכם אסטרטגיה לספר שלכם / לעסק שלכם / לקריירה שלכם / לחיים שלכם?

רבים מאתנו כותבים את הספר מבלי לתכנן אותו. במהלך השנים שמעתי הרבה סיפורים על תהליכי כתיבה של סופרים ומומחים שכתבו ספרים בתחום המומחיות שלהם ובכל פעם אני נדהם לגלות כמה מעט תכנון הם עושים. חלקם ניגשים לתהליך וכותבים מה שבא להם ללא כל שיטה. אחרים מחליטים להוציא ספר כיוון שעם השנים הם כתבו מאמרים רבים ופשוט יש להם הרבה חומרים כתובים. כשהם מגלים זאת או חושבים על כך הם מחליטים לצרף את חומרים אלו אל תוך ספר. שיטה טובה בתיאוריה אבל גרועה מאוד ביישום ובמציאות. במיוחד אם רוצים שהספר יימכר ויהיה מוצר טוב. 

רק מעטים האנשים שבאמת עושים תכנית ולומדים מעט את הנושא כדי לדעת האם התכנית שלהם גם ריאלית בסופו של דבר. לרוב האנשים יש פשוט דחף כלשהו לבצע והם פשוט עושים מבלי לעצור ולתכנן מהי הדרך שהם רוצים לעבור, מהם היעדים שלהם, איך התחום שהם נכנסים אליו פועל וכדומה.

אני מאמין גדול בבניית אסטרטגיה - לפחות חלקית

חלק גדול ומשמעותי מהצלחה היא בניית תכנית מנצחת! ולכן אנשים שאין להם אסטרטגיה או תכנית בתחילת הדרך יעצרו בשלב כלשהו בדרך בעוד אלו שבנו לעצמם אסטרטגיה ותכנית יעקפו אותם ויותירו אותם מאחור. 

עבורי בניית אסטרטגיה היא להבין בכלל איזה ספר כדאי לכתוב, מהם הספרים שיש להם ביקוש ורק לאחר שניצור את המוצר הכי טוב שלנו נוכל לעבור לשלב השני בתכנית - הוצאתו לאור.


האם בשלב זה אנחנו רוצים להוציא אותו לאור עם הוצאה לאור או הוצאה עצמית?
פתאום כשהם מחפשים הוצאה לאור הם מגלים שהם צריכים לשלם כ 20,000 ש"ח על הוצאת הספר לאור וחלקם הגדול עושה זאת כיוון שזו הדרך היחידה שהם מכירים.

האם הייתם רוצים שישלמו לכם כסף עבור שימוש בספר שלכם? האם הייתם רוצים להבין מה חשוב שתדרשו מההוצאה לאור ועל מה חשוב שתשמרו כדי להגן על עצמכם וכדי שתרוויחו בצורה מקסימלית?

אם אתם רוצים למכור הרבה ספרים - חשוב שתהיה לכם אסטרטגיה ידועה מראש אשר על פיה תתחילו ללכת ואם אין לכם תכנית כזו - כדאי מאוד שתעצרו בהקדם כדי ליצור אותה!

בהרצאה הזו אני מסביר ומשתף מהי האסטרטגיה שלי וכיצד תוכלו גם אתם להשתמש בה!


לאחר שתשמעו אותה - עולם הספרים יהיה לכם הרבה יותר ברור ותבינו כיצד תוכלו למכור יותר ספרים בפחות מאמץ!

ואיך תוכלו למכור את הזכויות שלכם להוצאות לאור כך שהן תשלמנה לכם כסף עבור הוצאת הספר לאור...

טכניקות שרק מעטים יודעים!

ועכשיו זה זמין עבורכם - ממש כאן!


בהצלחה 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה