יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

איך להתכונן לירידי ספרים בין-לאומיים?

תקופת החגים הארוכה היא תקופה מאתגרת בשביל רבים. ראשית היא מגיעה אחרי חודשי הקיץ גם בהם המכירות מתנהלות בעצלתיים עבור עסקים רבים וביחד עם זאת דווקא בחודשים אלו ההוצאות גדלות עבורי תקופות כאלו הן תקופות מעולות במיוחד כיוון שיש הרבה זמן להתכונן, להיערך מחדש, ליצור תכנים חדשים, מוצרים חדשים, שירותים חדשיםזמן ללמוד, זמן להתפתח, זמן לטייל...


ביחד עם זאת חשוב לזכור כי תקופת החגים בישראל אינה קשורה לכל העולם ולכן בזמן שאצלנו אנשים בחופש עבור אחרים מדובר בתקופה מאוד עמוסה.

ברגע שתבינו נקודה חשובה זו תוכלו להפסיק להיות תלויים 
במקום שבו אתם נמצאים ובקשיים המקומיים שיש סביבכם זו הסיבה שאני אוהב את עולם הספרים...

הם נמכרים גם בזמן שאנחנו ישנים, גם בחורף וגם בקיץ. בזמן שבמקום אחד יש מיתון, במקום אחר זו התקופה החמה!

ואם תדעו לבנות לכם עסק שיודע להתגבר על "התקופות המתות" יהיה לכם הרבה יותר קל לחיות בנחת ואף ליהנות מתקופות אלו הרבה יותר בשבוע הבא אני לדוגמה אני טס ליריד בינלאומי בגרמניה. הוזמנתי על ידי אחת החברות הזכייניות שלי כדי להרצות בפני התקשורת וקניינים מהעולם ולהסביר ולספר להם על שיטת הציור שלי "לצייר בקלות". התכנון הוא להעביר 10 הרצאות במהלך 4 ימים ובמקביל להרצאות תיערכנה פגישות עם קניינים שונים שיתעניינו בקונספט שאנחנו מציעים ויהיו מעוניינים להחדיר את הספרים והמוצרים שלי גם במדינות שלהם

השקעה ביריד מסוג זה היא עצומה ולכן על מנת להגיע מוכן לאירוע מסוג זה יש לעשות הכנה ולבוא הכי חדים שאפשר.

ירידים בינלאומיים מסוג זה מתרחשים בכל תחום מקצועי ויש להם חשיבות גדולה אם ברצונכם לפרוץ לעולם בתחום המומחיות שלכם.

זו הדרך שלכם לחדור לרשתות ענק, ליצירת שיתופי פעולה גדולים ברמה הגבוהה ביותר עם החברות המובילות בעולם אשר כולן מתרכזות במקום אחד לכמה ימים ומגיעות עם רעב עצום לגדול, לעסוק עסקים ולהתרחב לכן חשוב לדעת איך להתכונן ליריד שכזה.

פגישות הן דבר חשוב - Follow up הן דבר חשוב יותר!
מספר הרצאות שלי בקורס הספרים הדיגיטלי והמקיף שיצרתי עוסקות בתחום הכנה לירידים מסוג זה

בהרצאות אלו אני מסביר איך להתכונן ליריד בצורה מקצועית?

איזה ציוד כדאי לקחת 
מה להכין לפני היריד
מהו תהליך המכירה שאתם רוצים להעביר במקום
איך לעשות פגישות איכותיות ואפקטיביות
איך לבנות נאום מכירה מנצח
איך לנצל הכי טוב את הזמן ביריד
איך לסגור עסקאות בזמן היריד
איך להגדיל את הסיכוי לסגירת עסקה לאחר היריד
איך להשתמש ביריד כמנוף לעסק שלכם
האם כדאי לקבוע פגישות לפני הגעתכם ליריד
האם לקנות דוכן ביריד ולהציג או להגיע חופשיים ולהסתובב ביריד
וכל מה שחשוב שתדעו לקראת הגעתכם לירידים מקצועיים בעולם שיעזרו לכם למכור יותר!

לכן אם אתם רוצים לפרוץ קדימה
אם אתם רוצים למכור יותר

לאחר מכן מחיר הקורס יעלה ולא ירד שוב!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה