יום שני, 28 בספטמבר 2015

מה זה ספר רב מכר! כל התשובות לשאלות על עולם הספרים

רבים אינם יודעים מהי ההגדרה של ספר רב מכר ובמקומות רבים הערפל הוא משהו שמנסים  לשמור עליו.
כיוון שהדברים בעולם הספרים הם כל כך עמומים ולא ברורים קל לגופים שונים לעשות מניפולציות ולהשפיע על הסופרים ואלו מהצד השני נותרים מעט חסרי אונים כיוון שהמידע אינו היה זמין עבורם והקשה עליהם ללמוד את הנתונים.



איל ניר אוחז לראשונה בעותקים ראשונים
של הספר המשותף שלו ושלי
המבוסס על ספרי רב המכר העולמי "24/8"
אשר הגיע ישירות מארצות הברית
ובכן עידן התמימות נגמר וסופרים שרוצים לכתוב ספר אשר אינם עושים שיעורי בית ולומדים את הנושא קצת לעומק נותרים מאחור. אם חשוב לכם להבין מי נגד מי בעולם הספרים

כיצד הוא בנוי ומהן האפשרויות שלכם בתוכו כדאי שתשקיעו קצת זמן ותלמדו מעט את הנושא

בהרצאה הזו אני מסביר מה זה בעצם ספר רב מכר
מהם רשימות רבי המכר השונות שיש 
ואיך תוכלו גם אתם להיכנס לרשימות רבי המכר בעזרת ספרים אלו
כמו כן אני מסביר מי הם בעלי האינטרסים וכיצד הם יכולים להטות את הנתונים ואת רשימות אלו ולגרום לספר מסוים להצליח ולספר אחר להיכשל.

הרצאה חשובה זו היא רק אחת מההרצאות והתכנים שאני מציע לסופרים ואנשים שרוצים ללמוד על עולם הספרים כדי למכור יותר ספרים, להגיע ליותר אנשים ולשתף אותם עם הידע שלהם והסיפורים שלהם.

לשם כך עליכם להבין מיהם הגופים והאנשים בעלי אינטרסים שונים משלכם שינסו לעצור אתכם או יוכלו לסייע לכם במידה ותדעו על קיומם!

הקורס מוגש באהבה גדולה ובמחיר סמלי לזמן מוגבל ובהמשך כנראה יחולק לקורסים קטנים - כרגע הוא מוגש לכם כקורס המקיף ביותר של עולם הידע שלי בענף הספרים ואני גאה ליצור אותו להאיר את נושא עמום זה אשר כה חשוב עבור הצלחתם של סופרים רבים שכתבו והשקיעו בכתיבת ספריהם!


ניתן גם לרכוש את ההרצאות בצורה פרטנית - אני אישית פחות ממליץ על כך אולם היה לי חשוב לאפשר גם את זה כדי שיהיה לכם נוח ותוכלו לבחור מה נוח לכם יותר.



בהצלחה לכולם
שלכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה