יום שבת, 19 בספטמבר 2015

רוצים להיות סופרים מצליחים ומוכרים?


עוד כשהייתי נער רציתי לשתף את העולם עם המחשבות שלי.

כבר אז חלמתי ליצור ספרים שיימכרו בכל העולם. חלום זה מניע אותי כבר שנים ואין יום שעובר שאני לא ממשיך להגשים אותו! כיום הספרים שלי עוזרים למיליוני אנשים בכל העלם ליהנות מידע שאני צובר במשך שנים בתחומים שונים. גם בימים אלה אני ממשיך להגשים את חלום זה ופועל במרץ לכתוב עוד ספרים, ללמוד ולחקור תחומים חדשים שמעניינים אותי ולשתף את התובנות שלי עם העולם כדי שכמה שיותר אנשים יוכלו ליהנות מהם!


לשם כך אני משקיע את מיטב זמני במחקר רב, לימוד שוטף וכתיבה בלתי פוסקת. כמו כן אני מקדם את ספריי בכל העולם וכחלק מכך אני גם משתף אחרים בתובנות מהמסע הפרטי שלי. למרות שמכרתי מיליון ספרים זו טיפה אחת בים ויש עוד המון מה לעשות כדי להתקדם בתחום זה.



כחלק מהגשמת חלום זה כתבתי ואני ממשיך לכתוב ולפרסם עוד ועוד ספרים ביניהם הוצאתי לאור במהלך חצי שנה את סדרת הספרים שלי לבניית חופש כלכלי ואורח חיים באיר וחלומי בעזרת ספרים ומוצרי מידע. סדרה זו נועדה כדי להציג ולשתף את הדרך על פיה אני חי בעזרתה הצלחתי למכור למעלה ממיליון ספרים. בין הספרים בסדרה זו גם הספר "איך מכרתי מיליון ספרים" אולם חשוב שלא לקרוא את הספר בנפרד מהסדרה כיוון שלדעתי תוכלו להרוויח הרבה יותר ערך מהבנה כללית של צורת העבודה.


אם אתם תקועים בדרך אל תבזבזו כסף רב וזמן יקר על טעויות שתוכלו לחסוך
עד כה חסכתי ללקוחותיי מאות אלפי שקלים במצטבר!
בואו להתייעץ אתי ואני אשמח לסייע לכם לקצר את הדרך ולהבין כיצד להרוויח כסף מכתיבת ספרים!

לפני הכל אני רוצה לשתף אתכם עם כמה טיפים חשובים בנושא כתיבת ספרים ומכירתם!
בכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלי. אל תהססו ואשמח לסייע לכם במקצועיות ומכל הלב.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה