יום שבת, 19 בספטמבר 2015

מדוע מכרתי מיליון ספרים! השאלה החשובה שבלעדי תשובה טובה קשה מאוד להצליח

היום אני רוצה לדבר אתכם על מדוע מכרתי מיליון ספרים

רוב האנשים ששומעים שמכרתי כמויות גדולות של ספרים שואלים אותי איך עשיתי את זה וכמעט אף אף אני לא שומע את השאלה החשובה באמת - והיא "מדוע עשיתי את זה?" 

הפעם רציתי להתייחס לנושא הזה כי בעיני הוא נושא מאוד חשוב והתחדדה לי המחשבה הזו בימי אלה בעת שאני מקליט את סדרת ההרצאות שלי על הוצאה לאור של ספרים וביחד עם זאת אני קורא שוב את הספר של רוברט קיוסאקי "לפרוש עשיר לפרוש צעיר", מסדרת הספרים של "אבא עשיר אבא עני", אותו קראתי מספר פעמים בחיי והוא השפיע עלי מאוד.


אחד הפרקים בספר מדבר על ה"למה" ורציתי לעשות את החידוד הזה כיוון שמרבית האנשים אין להם את ה"למה" הזה או שיש להם אותו אבל הוא לא מדויק מספיק וכיוון שכך אין להם את הבהירות הזו מה מניע אותם ולמה הם עושים את מה שהם עושים.

אני חושב שכשמבינים את הנושא הזה הדברים הופכים להיות הרבה יותר ברורים ופשוטים. 
ולכן חשוב לי להתייחס אליו



אז החלטתי לשתף אתכם וגם אותי ביחד עם הדברים שאני עכשיו מקליט ובעצם לברר למה מכרתי מיליון ספרים וכשאני מנסה לחשוב על השאלה הזו ואני מתחיל לנבור בכל השנים שאני עוסק בתחום הספרים אז אני נזכר בכל מיני נקודות שאפשר להתייחס אליהן כאל נקודות מפתח שהובילו אותי להתפתח עוד ועוד ולהתגבר על קשיים שהיו בדרך ולמצוא את הדרך איך להמשיך ואת המוטיבציה ואת הדרייב ואת הרצון להתמיד במסע הזה 

כיוון שהמסע הזה לא תמיד היה פשוט ולא תמיד היה קל אני יכול להגיד שגם היום יש הרבה אתגרים שאני ניצב בפניהם. האם זה התחום שאני רוצה לעסוק בו? האם זה מה שאני מאמין שמקדם אותי הכי טוב בחיים? הכי מהר ובצורה הכי מהנה? לא בטוח! מה שכן בטוח זה שתוך כדי המסע הזה אני נאלץ גם לשלם מחירים כבדים הרבה פעמים!

לכן לא מובן מאליו שאני מחליט להמשיך ולעסוק בעולם הספרים. ספרים זה אינו עולם שכל כך פשוט לעסוק בו אבל מצד שני, משהו בי ממשיך להגיד לי שזו הדרך הנכונה עבורי.

לכן רציתי לנסות להתחקות אחר אותם שיקולים ובאמת להבין מה באמת דוחף אותי להמשיך ולכתוב ספרים נוספים, להתמקד בתחום זה ולסייע לאנשים רבים ליצור ספרים משלהם. 


זו הסיבה שהחלטתי להכין לכם הרצאה מיוחדת בה אני מדבר על מציאת ה"למה" ומהם המכשולים שיש בדרך שאותם יש לעבור כדי להצליח בכל משימה שתציבו בפני עצמכם. אני חושב שאם אתם חושבים לכתוב ספר או שכבר כתבתם ואתם רוצים למכור אותו בכמויות גדולות ולהגיע לקהל גדול הרצאה זו היא חשובה ביותר עבורכם ותעזור לכם מאוד בדרך. לפני שאתם מזמינים את ההרצאה הבודדת אני רוצה להמליץ לכם על הקורס המקיף שלי בנושא כתיבת ספרים רבי מכר שמוצע במחיר סמלי ונועד כדי לסייע לכם לכתוב את הספרים שלכם ולאחר מכן גם לשווק אותם בארץ ובעולם - ההרצאה הזו ורבות אחרות כלולות בתוכו ולכן אם הנושא חשוב לכם אני ממליץ להזמין את הקורס המלא ולא את ההרצאה הבודדת. 


בהצלחה 
מכל הלב!
ואשמח לסייע בכל שלב 

שלכם 
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה