יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

האם כדאי למכור את הספר שלכם בסטימצקי, צומת ספרים או בחנויות הספרים?

התשובה הקצרה לשאלה זו היא כן ולא! התשובה הארוכה תלויה במספר גורמים שבשכלול שלהם יהיה ניתן להחליט האם העסקה כלכלית עבורכם או לא. במקרים מסוימים מכירה ברשתות הגדולות יכולה להיות הדבר הטוב ביותר שתעשו ובמקרים אחרים זו יכולה להיות הצעד הראשון שיוביל לסגירת העסק שלכם ולהתמוטטות החלום שלכם שהספרים שכתבתם יצליחו. אנשים רבים אינם מאמינים שניתן למכור כמויות גדולות של ספרים ללא עזרתן של חנויות הספרים והרשתות.

אנשים אלו פשוט אינם מכירים את הדרכים לעשות זאת ומתבססים על המציאות שהם מכירים. אולם האמת היא הרבה יותר צבעונית מאשר שחור ולבן ולכן במקרים מסוימים העובדה שהספר שלכם נמכר באותן רשתות וחנויות ספרים תעזור למכירות שלו ובמקרים אחרים עלולה לעכב אותן, לשבש את קצב הדברים מלקרות ולהתממש ובכך לרסק את חלון ההזדמנויות הקצר שיש בחייו של ספר להצליח ולכן מנקודת המבט שלי זה קריטי להבין את עולם הספרים, לתכנן תכנית אסטרטגית ולדעת כיצד לנהל את מערך ההפצה והמכירות שלכם.


לשם הדוגמה ישנם ספרים שלי המופצים בסטימצקי מזה שנים ונמכרים היטב בעזרת פעולות שיווק מסוימות וספרים אחרים שלי אינם נמכרים שם מסיבות רבות, תזמון שאינו נכון ושיקולים נוספים ביניהם המודל העסקי, זמן יציאתו לאור של הספר, ההוצאה לאור שעומדת מאחורי הקלעים ושיקולים רבים נוספים. חשוב לומר שכדי למכור יותר ספרים לרוב כדאי למכור בכמה שיותר מקומות וכל מקום אפשרי. אבל כאסטרטג אני יכול לומר שיותר חשוב מהכול לדעת מתי למכור, למי למכור ובאילו תנאים לעשות זאת. למכור ברשתות הגדולות אני עושה כבר למעלה מ 15 שנים בישראל. במקרים מסוימים זה כדאי עסקית ובמקרים אחרים לא וצריך לדעת לעשות את האבחנה!


הספרים שלי כבר מתורגמים ליותר מעשרים שפות ונמכרים בארץ ובעולם אבל חשוב לומר שלשם כך יש לבנות מערך הפצה עולמי רחב ככל האפשר המורכב מאלפי נקודות מכירה. האינטרנט והאפשרות לעבוד מהבית מאפשרים ליצור את מערך זה מבלי לצאת מפתח הדלת אולם ישנם דברים נוספים שיכולים לסייע לנו למכור ספרים או כל מוצר אחר שאותו אתם רוצים למכור ועבורם אני ממליץ לכם בחום לצאת מהבית, לנעול את נעלי ההליכה ולהתחיל לעשות עבודת תשתית רצינית! אם מישהו יגיד לכם שהוא אינו עובד והכל קורה מעצמו, תבדקו עם עצמכם עד כמה הדברים אמינים. אני מחנך לעבודה מדויקת וליצירת תוצאות אפקטיביות! חס וחלילה לא לעצלנות! המון הצלחה לכולכם אנשים יקרים! הגשימו את החלומות שלכם וחיו בעוצמה!

כמובן שמידע זה הוא מידע חלקי בלבד ועל מנת ליישם את הדברים צריך להבין צעד אחר צעד איך ומתי כדאי למכור ברשת כזו וכזו וכיצד הופכים את הספר למוצר ריווחי. את כל התשובות תוכלו לקבל בטרילוגיית הספרים שלי לבניית חופש כלכלי וביניהם הספר "איך מכרתי מיליון ספרים". אל תסתפקו רק בקריאתו אלא הזמינו לעצמכם את שלושת הספרים. קריאתם תלמד אתכם את הפילוסופיה והאסטרטגיה שיעזרו לכם לחיות את זה ולא רק למכור את הספרים. יש הבדל עצום בעיני בין השניים ואני מפרט ומסביר את תפישת עולמי בספרים אלו. המלצתי חמה! אל תתנו לזמן לחלוף! שנו את חייכם. להזמנת הספרים במחיר מבצע מיוחד היכנסו לכאן. קריאה מהנה!

אם אהבתם את המאמר והבלוג שלי השאירו לי תגובה ואשמח לענות לכל אחד שיעשה זאת באופן אישי!
שלכם ולהצלחתכם
עמית אופיר!















הצטרפו עכשיו לדף הפייסבוק וקבלו עדכונים, טיפים ותכנים המופיעים רק שם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה