יום שבת, 22 במרץ 2014

איך לנהל מלאי, איך לא להיתקע עם מלאי ואיך למכור יותר מהר את המלאי שלכם

שיקולי מלאי הם דברים שהתעסקתי איתו במשך שנים
וכתבתי עליו מעט בספרי "איך מכרתי מיליון ספרים?"
גם היום אני מנהל מלאי של מגוון רחב מאוד של ספרים,
חוברות ומוצרים שונים של המותג שלי.
אבל ניהול המלאי נעשה בצורה מדויקת לצרכים שלי,
ללא סיכון וללא השקעה כספית גדולה.


מלאי הוא אחד הדברים שאם לא יודעים לנהל בצורה נכונה נכנסים מהר מאוד לצרות.
מלאי הוא כסף שוכב וכל יום שהוא אינו נמכר אתם מפסידים כסף.

אם הוצאתם כבר ספר ומימנתם אותו בטח אמרו לכם שאם תדפיסו יותר ספרים כך זה יהיה לכם יותר זול. 
לפעמים המילה "לעותק" חסרה במשפט ומוכרים לכם את המילה "זול יותר" במשפט מבלי לסיים אותו.

כמו כן שאם תדפיסו 10,000 ספרים הם יהיו יותר זולים ליחידה מאשר עלות ליחידה בהפקה של 100 ספרים, 1000 ספרים או 2000 ספרים. אבל העלות הכללית של המלאי תהיה גדולה יותר ולעתים אתם עלולים להיכנס למחשבות אופטימיות כמו - 1000 יחידות לחלק למספר החנויות שיש בארץ בתחום הספרים - בסביבות ה 300 חנויות, זה אומר שבכל חנות יש 3 עותקים בלבד כדי לחסל את המהדורה הראשונה, נכון?

נשמע מגוחך שלא תסיימו את המהדורה הראשונה תוך כמה ימים וזאת אפילו מבלי לקחת בחשבון את הספרים שאתם צריכים עבור השיווק הישיר שלכם, מתנות לחברים, משפחה ומכירות ישירות.

ואז אתם עושים את הטעות הגדולה! מוצאים מראש 1000 או 2000 יח'.
זו לא חייבת להיות טעות, אבל רוב האנשים לא יודעים למה הם נכנסים ואינם מכירים את עולם הספרים, מימון וניהול מלאי ומוצאים את עצמם לבסוף מוכרים את הספרים אחרי כמה שנים, מאובקים וישנים - במכירת חיסול וגם זה - לא קורה לכולם. כי מי יירצה לרכוש את הספרים האלו באמת. 
בואו ללמוד את כל השיטות איך להתנהל נכון בעולם הספרים. 
אני מזמין אתכם ללמוד את כל התשובות, כל שיטות העבודה שלי
שעזרו לי למכור מאות אלפי מוצרים ומעל למיליון ספרים.

בספרי "איך מכרתי מיליון ספרים" אני מסביר על התנהלות המלאי שלי
ועל שיקולי מלאי שונים שיעזרו לכם לממן פחות ולהרוויח יותר.

הספר "איך מכרתי מיליון ספרים נועד במיוחד לסייע לכם 
למכור יותר ספרים, לסגור הסכמים טובים יותר ולהרוויח יותר כסף.
כמו תלמדו בספר איך למכור ספרים בכל העולם באלפי נקודות מכירה,

להרצאה מיוחדת שלי על כתיבת ספר בשעה הירשמו כאן בחינם!

היכנסו וקראו על השירותים השונים שאני מציע בתחום הייעוץ והליווי להצלחת מכירה של ספרים בארץ , באמזון ובכל העולם.

בהצלחה
שלכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה