יום חמישי, 12 במרץ 2015

איך תהיו הורים מגה-אפקטיביים? הספר רב המכר העולמי 24/8 כעת במהדורה מיוחדת להורים שרוצים לייצר יום נוסף בשבוע כדי להגשים גם את החלומות שלהם

לאחר שיצאו לאור מהדורות רבות של הספר רב המכר 24/8 התקבלה ההחלטה שלי שגם ואולי בעיקר הורים זקוקים לשיטות עבודה שיעזרו להם לפנות זמן (למעשה יום שלם בשבוע) ולהתנהל בצורה הרבה יותר אפקטיבית
כזו שתאפשר להם ליצור הכנסה נוספת בעזרת ערוצים נוספים, לחשוב בצורה מעצימה שתאפשר לילדים שלכם להיות הרבה יותר עצמאים, פחות תלויים וללמד אותם לעשות בעצמם מה שהם כבר יכולים וזקוקים לכנפיים שלכם וגיבוי מכם כדי להשתחרר!
נכון, זה אולי מהפכני ונשמע שאינו קל ליישום אבל אם אתם הורים ואתם מזדהים עם הרעיון שגם לכם יכול להיות יום נוסף בשבוע שהוא רק שלכם.. אל תפספסו את קריאת הספר 24/8 להורים שרוצים להיות מגה-אפקטיביים במהדורה המיוחדת הזו.

לאחר שהתקבלה ההחלטה לכתוב את הספר פניתי לראות מי אכן עוסק בתחום ויותר חשוב מכך - חיי את מה שהוא מלמד!
לשם כך יצרתי קשר עם האחת והיחידה ה - שירי בכר!
זאת עשיתי לאחר ש"עקבתי" אחריה במשך זמן כדי ללמוד על התכנים שהיא מעבירה, לשמוע פידבקים של לקוחות שלה ולהבין האם היא המומחית שאני מחפש בתחום...

להזמנת הספר במחיר מיוחד!
הרעיון המהפכני ליצור ספרים משותפים עם מומחים ויצור איתם מהדורות מיוחדות של הספר רב המכר העולמי שלי 24/8 וספרים אחרים הוא רעיון שיש בו גם הרבה סיכון וכדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר החלטתי לבחון היטב את אותם שותפים שאיתם החלטתי לעבוד! המועמדים צריכים להיות מומחים, שאפתנים, חדורי מטרות ויעדים גבוהים ורצון עז לשתף את הרעיונות והשיטות שלהם עם כל העולם! אבל יותר מכך! מה שהכי חשוב לי שאותם מומחים יהיו אמיתיים ויראו לעולם איך קודם כל הם - מיישמים את השיטות שהם מלמדים! וזה מאוד מאתגר! יש המון מורים, מנטורים, יועצים ומאמנים! חלק גדול מהם אינו מיישם את הדברים שאותם הם מלמדים. 

שירי בכר ואני (עמית אופיר) - אוחזרים בספר בהתרגות עם יציאתו לאור!
מפגש המיון עם שירי בכר היה בלתי נשכח
מאוד התרגשתי לקראתו וכשנפגשנו הבנתי שפגעתי בול!! אחד הכישורים שעליהם אני מדבר שיעזרו לכם להגיע לתוצאות הוא "לזהות מהר ולקרוא נכון את התמונה" ושירי היתה תיבת אוצר!

לאחר שהרגשתי שיש לנו חיבור נכון, מהר מאוד יצאנו לדרך! חלק מהמבחן הוא המשימות שאני נותן בתוך תהליך העבודה והכתיבה! שירי היתה מהירה ביותר! ממש כמוני! תהליך העבודה היה מרגש מאוד, עוצמתי בכל פעם מחדש וכעת לאחר חודשיים יצרנו ספר חדש ומרתק!

אין ספק שגם לי כאבא לעתיד הספר הזה יהיה התנ"ך לחינוך ילדיי!

שירי בכר - מאמנת הורים למנהיגות הורית
הוא נותן כלים ועוצמות כל כך חשובים עד כדי כך שיישום כלי בודד מהספר עשוי לשנות את חייכם!
בספר יש אין-ספור טיפים ולמעלה מ 40 שיטות שונות להתנהלות מגה-אפקטיביים במצבים שונים מחיי היום יום.

בעזרת הספר תוכלו להיות הורים הרבה יותר מעצימים עבור הילדים שלכם וכמו כן תהוו מודל להשראה עבורם!

רוצים להיות יותר אפקטיביים?
לימדו לצייר בקלות ולתקשר
עם הסביבה טוב יותר!

בסוף הספר יש שני בונוסים מעולים!
הראשון - תוכלו ללמוד איך לצייר בקלות בשיטת הציור שלי שכבשה את העולם ותורגמה ליותר מ 30 שפות עד יום זה ובקרוב תתורגם לשפות נוספות!

כמו כן קריאה מהירה תעזור לכם להיות הרבה יותר אפקטיביים!
הבונוס השני שבספר ילמד אתכם איך תוכלו לקרוא מהר ואיכותי יותר! בעזרת שיטת הקריאה המהירה פוטורידינג שתעזור לכם לקרוא לפחות פי 3 מהר יותר ואיכותי יותר מהקצב שבו אתם קוראים כיום!

הנה שוב הקישור לספר המרתק של שירי בכר ושלי "24/8 - איך להיות הורים מגה-אפקטיביים וליצור יום נוסף בשבוע"



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה