יום שלישי, 17 בפברואר 2015

איל ניר - יו"ר איגוד הקראטה בישראל מדבר על אפקטיביות, מנהיגות ועל הספר 24/8

ההיכרות שלי עם איל ניר
ועולם אומנויות הלחימה / 
מאת: עמית אופיר




את הקדמה זו כתבתי עבור המהדורה המיוחדת של הספר "24/8 - בדרך אומנויות הלחימה" המבוסס על הספר 24/8 והפעם נכתב ביחד עם אחד האנשים הבולטים בישראל - איל ניר המשמש כיום גם כיו"ר איגוד הקראטה בישראל כחלק משלל עיסוקיו.

"למרות שספר זה אינו ספר העוסק באומנויות לחימה הוא בכל זאת מספק צוהר להיכרות ראשונית עם חלק מהעקרונות החשובים והעמוקים ביותר שיש בעולם אומנויות הלחימה אשר נועדו לסייע לנו להגיע לתוצאות טובות ואפקטיביות יותר בחיינו ולעזור לנו להיות אנשים יעילים וטובים יותר. באופן אישי, עולם אומנויות הלחימה סיקרן אותי מאז שאני זוכר את עצמי.

עד היום אני זוכר הרושם האדיר שנותר בי כילד קטן כשראיתי לראשונה את הסרט "נינג'ה אמריקאי". למרות שמאוד פחדתי מהנינג'ות השחורות שהופיעו בסרט ובמשך שנים הן גרמו לי לפחד מהחשיכה, משהו בהן גם משך אותי פנימה וכבר אז ידעתי שאני רוצה להיות נינג'ה בעצמי כשאגדל. בהמשך גיליתי גם את ברוס לי וביחד איתו את צ'אק נוריס, סטיבן סיגל, ואן דאם, ג'קי צאן, ג'ט לי ורבים אחרים. היכולת המדהימה שלהם להשתמש בגוף שלהם, התנועות המדויקות והשליטה שכל שריר ושריר בגופם היו מקור להשראה רבה עבורי כילד ובמהלך החיים מצאתי את עצמי פעמים רבות חוזר ללמוד שיטות שונות של אומנויות לחימה ולשלב אותן בחיי בדרכים רבות.

כך חיפשתי מנטור המומחה באומנויות הלחימה אולם יודע לתרגם אותן גם לחיים היום-יומיים. כיוון שאני דוגל בחיפוש אחר שיטות למידה מואצות היה לי חשוב למצוא גם כאן את הגישור בין שנים מרובות של אימונים ובין הרצון לקבל וללמוד את התובנות העמוקות ביותר בהן יוכל להשתמש כל אדם באשר הוא ולהגיע לתוצאות אפקטיביות יותר בחייו גם אם אין לו נסיון קודם באומנות לחימה כלשהי וגם אם אינו רוצה בהכרח להיות מקצוען בתחום זה. בחיפושיי אחר מורה זה דרכי הצטלבה עם אחד האנשים המרשימים ביותר שהכרתי בשנים האחרונות ולאחר שיחה ארוכה עימו ידעתי שהוא השותף המתאים ליצירת מהדורה זו לספרי 24/8 העוסקת בעקרונות החשובים של הבודו המסורתי שעשויים לשנות את חייך ואת הביצועים שלך כאדם, וכבעל עסק. לאחר שהגעתי להתאמן וללמוד מאיל הבנתי את הפשטות ואת העוצמה שיש בשיטות העבודה הפראקטיות שעליהן הוא כותב בספר זה, אני שמח להמליץ בחום על עבודה עימו, ואם אהבת את הספר, אל תהסס לפנות אליו וללמוד ממנו איך לפרוץ קדימה בחיים ובעסקים שלך. ספר זה נכתב בידי ובשיתוף התכנים המרתקים של איל ניר." 
בראיון רדיו זה מראיינת נילי ליבוביץ' המקסימה את איל ניר
בנוגע לחזונו לשנות את העולם בעזרת ערכי אומנויות הלחימה

תהנו...



בנוסף אתם מוזמנים להגיע לתחרות הבין-לאומית לקראטה שתתקיים בנתניה
היכנסו לכל הפרטים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה