יום שבת, 18 ביולי 2015

פרויקט בריאות / צעד 4 - בניית תוכנית מנצחת / שימוש בשיטת "מגה-אפקטיב" כדי להצליח בקלות להשיג את המטרה הרצויה



כעת לאחר שהסקתי מסקנות הגיע הזמן לבנות תוכנית פעולה מנצחת בדרך למטרה.

המטרה שלי בפרויקט היא לא לשנות את אורח חיי בצורה קיצונית כדי שלא אאלץ להשקיע זמן רב במהלך היום בפעילות ספורטיבית שתגזול ממני את הזמן הפנוי שלי. 

למי מביניכם שקרא את הספר רב המכר שלי 24/8 - איך ליצור יום נוסף בשבוע ולהיות מגה-אפקטיבי" מבין שאני מתכוון ליישם את עקרונות הפעולה שבספר כדי להגיע לתוצאות מקסימליות תוך מינימום מאמץ.

אז מהי התכנית?
למעשה בניתי לי תוכנית המורכבת משני חלקים:
1. ירידה מהירה של 13 ק"ג כדי להגיע למשקל הרצוי
2. בניית אורח חיים שיאפשר לי לשמור על משקל זה ועל הכושר שלי לאורך זמן רב.

כעת עלי לבנות לי לוח זמנים יומי / שבועי שעליו אוכל לשמור ולכן בשלב הראשון כדי לרדת במשקל אעשה את הדברים הבאים:


  • צמצום של מחצית מכמות האוכל שאכלתי עד כה - כך אוכל לאכול בעצם כל מה שאני אוהב אבל בכמות מזערית.
  • שינוי התפריט שמירה על תזונה בריאה ככל האפשר - הפסקה מוחלטת ככל האפשר של לחם
  • ארוחות קטנות כל 3 שעות לערך שאליהן חשוב שאגיע עם תחושת רעב  
  • הימנעות מאכילת בשר
  • שתייה מרובה - לפחות 3 ליטר ביום
  • אימון אירובי - ריצה, לפחות 4-5 פעמים בשבוע (לא יותר מ 40 דק לאימון)
  • גמישות, תרגילי כוח של משקל הגוף כגון מתח, מקבילים, שכיבות שמיכה כפיפות בטן
סה"כ כל ההשקעה שלי 40 דקות ביום וגם את פעילות זו אוכל לעשות בפעילויות פראקטיות כגון נסיעה על אופנים ממקום למקום במקום לנסוע ברכב, לטייל וליהנות מזמן האימון ולא לבזבז את הזמן בפעילות רק לשם הפעילות.



כמו כן על פי תוכנית זו אני עשוי לחסוך כסף רב על אוכל שעד כה הייתי אוכל ללא צורך ופגעתי בבריאותי.

כבר תוך פחות משבוע מתחילת הפרויקט והביצועים שלי משתפרים מרגע לרגע.
הבטן החלה להיות שטוחה יותר, הכושר שלי גדל וכוח הסיבולת שלי לרוץ מהר יותר, רחוק יותר מתחזק מידי יום. ביחד עם זאת גם תרגילי הגמישות עוזרים ואני משפר עמדות לקראת פיסוק רחב יותר, תרגילי גשר ובהמשך תרגילי אקרובטיקה שאציג בפניכם.

הנה סרטון שני שצולם לאחר פחות משבוע מנקודת הפתיחה - צפו בשיפור העצום שהחל לקרות כבר בימים הראשונים של הפרויקט:


אם אתם נהנים מהפרויקט רישמו לי את המחשבות שלכם ושתפו עם אנשים שאולי יכולים להפיק ממנו תועלת והשראה.

אתם מוזמנים להיכנס לשלב החמישי של הפרויקט - יעלה בקרוב
ואם זהו הסרטון הראשון שאתם צופים בו - היכנסו לתחילת הפרויקט "אורח חיים בריא ומגה-אפקטיבי"














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה