יום שני, 2 בספטמבר 2013

איך לצייר ציורים לראש השנה, דפי צביעה לראש השנה ואגרת ברכה לחג בכמה שניות


לקראת ראש השנה הכנתי לכם סרטון קצרצר בו אני מראה איך תוכלו להכין תוך כמה שניות ציורים בנושא ראש השנה ולהפוך אותם לכרטיסי ברכה, אגרות ברכה לראש השנה, דפי צביעה בנושא ראש השנה ושימושים נוספים ומגוונים. ציורי ראש השנה הם ציורים פשוטים שכל אחד יכול לצייר בקלות - במיוחד לשם כך הכנתי לכם סרטון קצר בו אני אלמד אתכם להשתמש בשיטת הציור שלי "לצייר בקלות" שתעזור לכם לצייר ציור חביב לתחילת השנה. 




אם אהבתם את הסרטון אשמח שתעשו לייק, הירשמו לערוץ היוטיוב שלי
וקבלו טיפים בנושא ציור והדרכות חינם...

כמו כן אשמח שתזמינו את אחת ההרצאות שלי או סדנאות הציור והקומיקס שאני עורך בארץ ובעולם.
היכנסו להרצאות לקהל הרחב וגלו מהן הפעילויות הקרובות שלי

לקבלת ספרון הציור שלי הירשמו כאן בחינם!













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה