יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

מדוע פספסתי את אירוע ההשקה שלי בפולין ואיך הצלחתי לנצח כנגד כל הסיכויים!

הדיילת בטיסה מתקשרת לקפטן
כדי שיודיע על האיחור
ויבקש שטיסת הקונקשן
תמתין להגעתנו
הפעם נסעתי לפולין כדי להיות נוכח באירועי השקת ספרי רב המכר העולמי 24/8 בשפה הפולנית.

נסיעה זו הייתה חשובה עבורי מאוד כיוון שזיהיתי בה מספר הזדמנויות למינוף ספריי בעולם והרצאותיי באירופה.

הוזמנתי להרצות בפני כ 200 איש באירוע הפתיחה ביום חמישי
הטיסה שלי הייתה אמורה להביא אותי לוורשה בשעה 13:55
כאשר היה אמור נהג פרטי לאסוף אותי ולקחת אותי להתארגן בדירה שאורגנה עבורי כמה שבועות קודם לכן
לצערי לא הייתה זו טיסה ישירה לפולין ונאלצתי לעצור לשעה וחצי באיסטנבול ולהחליף טיסה.

עקב שביתה בשדה התעופה בישראל ועיכוב כלשהו של חברת התעופה הטורקית 
מצאתי את עצמי במצב מגוחך שבו אני עלול לפספס את הטיסה שלי לפולין ועל ידי כך להחמיץ את אירוע הפתיחה של השקת ספרי והרצאה בת שעה
לכ 200 משתתפים בנוכחות נציגים משגרירות ישראל - פולין...

אחת ההרצאות לעיתונאים בה הצגתי ביחד עם שותפי לספר
איל ניר - את הקונספט הייחודי של הספר
24/8 - יום נוסף בשבוע - בדרך אומנויות הלחימה
אקצר ואומר שאכן פספסתי את הטיסה ואת הכנס!

אולם הסיפור המלא כיצד הפכתי את הנסיעה לניצחון חסר תקדים בו חתמתי חוזה הפצה על 7 ספרים, הרצאתי מול מאות אנשים, נפגשתי עם עיתונאים רבים והוזמנתי להרצות ברוסיה ובארצות נוספות אליהן אגיע בתקווה בקרוב

הוא הסיפור המעניין יותר!

הפתעות בחיים יש המון
השאלה איך הופכים את אותן בעיות ומכשולים והצלחות גדולות!


אליו התחלתי להעלות תכנים חדשים וקורס נוסף - קורס השקת ספרים בעולם

אז אם חשוב לכם להצליח בחיים, בקריירה ובעסקים

הצטרפו עכשיו לקורס הספרים המקיף ביותר בישראל - בו אני משתף ומלמד את כל סודות ההצלחה שלי 
במידה ותצטרפו כעת - תוכלו ליהנות מאין-ספור הרצאות נוספות שאותן אני מכין מידי שבוע
ומתווספות לתכנים הקורס ללא עלות נוספת!

מחיר הקורס עולה כל כמה שבועות ובקרוב יעלה ב 500 ש"ח נוספים!
חשוב לי שתצליחו ולכן המחיר הוא עדיין סמלי!
אל תפספסו הזדמנות ללמוד, לצמוח ולהתפתח!

בכל שאלה שיש לכם
אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר 

שלכם ולהצלחתכם!
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה