יום רביעי, 29 ביולי 2015

מדוע חשוב כל כך לבנות שם של מומחה, למתג את עצמנו ולהפוך לאוטוריטה בתחום התשוקה שלנו!

עוזר לקדם טיול לקוטב - כדי לשחות עם
נוספים היכנסו לטיול המדהים שיצרתי ללפלנד

אני מאמין שככל שנשקיע יותר בבניית השם שלנו ונמתג את עצמנו נוכל להתקדם יותר בקלות בחיים. בניית השם שלנו יכולה להיות בתחום המקצועיות שלנו בין אם אנחנו עצמאים ובין אם אנחנו שכירים. אני מכיר אנשים רבים אשר מעדיפים להסתתר מאחורי הקלעים מאשר לנסות להתבלט במקום עבודתם, בעסק שלהם או בדברים שונים שאותם הם עושים. כאשר אנחנו בונים לעצמנו שם של אנשים אמינים, מקצועיים ומצליחים, הרבה יותר קל להשיג דברים בחיים באופן שונה משאר האנשים.

אני לדוגמה בניתי לי שם של מומחה ומנטור עסקי כמו גם מומחה בין-לאומי ללימוד ציור בשיטת הציור "לצייר בקלות". כיוון שכך קל לי ליצור שיתופי פעולה רבים עם אנשים בתחומים שונים. לרוב אני מוזמן להגיע לאירועים וכמעט שאין פעם שאני נדרש לשלם על כך. למעשה עצם הגעתי למקום תורמת למארגני האירוע וכיוון שכך הם ירצו שנצטלם יחד, להציג אותי לאנשים שונים וחשובים או אפילו שאשא כמה מילים.

חשוב האם הנוכחות שלך במקום תורמת ערך לאנשים שהגיעו להשתתף באירוע. כך נפתחות דלתות רבות והחיים שלך יהפכו להרפתקה אחת גדולה ובלתי צפויה. בנוסף, כאשר אתה נחשב לאוטוריטה אנשים יפנו אליך לקבלת חוות דעת על מוצרים שהם פיתחו וכחלק מהעניין תוכל ליהנות משימוש בחינם והתנסות במוצר או בשירות שהם מציעים. ארחיק לכת ואומר שבפעמים מסוימות לא רק שתוכל לקבל את המוצר במתנה, להשתמש ולהתנסות בו ללא תשלום אף תוכל לדורש על כך תשלום. חייהם של המפורסמים הם חיים מלאים בריגושים כיוון שכולם מכירים אותם ורוצים בקרבתם. בניית אוטוריטה וסמכות בתחום מסוים היא תהליך שעליו אנסה להרחיב בספרים הבאים בסדרה כיוון שגם לכך יש דרכים ושיטות כדי לזרז, להאיץ ולהעצים את התהליך.


כדי לקרוא עוד על כל השיטות לקבל את מבוקשך בחיים, לחיות בתודעת שפע ולחיות חיים של תשוקה - קיראו עכשיו את סדרת הספרים שלי המרתקים שלי המוצעים כעת במחיר סמלי בלבד לזמן מוגבל!




רגע לפני סיום, חשוב לי לדעת האם אתם נהנים מהתכנים בבלוג? ולשתף אתכם כי התכנים האלו הם רק קצה הקרחון, וכמובן שהתכנים החינמיים יובילו אתכם לתוצאות בסיסיות בלבד! כדי לקבל תכנים איכותיים יותר הצטרפו עכשיו למועדון החברים והתחילו לקבל תכנים איכותיים שיעזרו לכם להגיע לתוצאות בחיים, בקריירה ובעסקים. בשלב זה ההרשמה למועדון החברים היא בחינם! מלאו את הטופס ותהיו הראשונים לקרוא את המאמרים שלי,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה