יום שישי, 31 ביולי 2015

סיפור קצר על תודעת שפע - בהשראת הספר "איך לחיות בתודעת שפע ולהשיג את כל מבוקשך"



להזמנת הספר במחיר סימלי - לחצו כאן

סיפור קצר על תודעת שפע - הגעתי לחניון והיה רכב שעמד לצאת מחנייה. בזמן שאני מחכה מגיע רכב נוסף המתכנן על החניה. פתחתי את החלון ושאלתי אותו לכמה זמן הוא מתכנן לעצור כאן - הוא אמר לי 5 דקות. אמרתי לו שאני הגעתי להרצות בסביבה ושאהיה כאן לפחות שעתיים. הזמנתי אותו להחנות מאחוריי כיוון שהחנייה היתה ארוכה וניתן היה לחנות בצורה זו מבלי להפריע לתנועה. הוא חייך והודה לי.. כשחזרתי היה על הרכב שלי פתק עם תודה וסמיילי. לפעמים אנחנו רבים על דברים שכל אחד מהצדדים זקוק בכלל למשהו אחר שאינו מפריע לשנינו ליהנות ממנו! חשבו על כך ועם נקודה חשובה זו מאחל לכם סופש מקסים - ומזמין אתכם לבנות ולשפר את תודעת השפע שלכם ולקרוא את הספר "איך לחיות בתודעת שפע" 


































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה