יום רביעי, 21 בינואר 2015

איך להיות הורים מגה-אפקטיביים! המהדורה המיוחדת של הספר רב המכר העולמי 24/8 יוצאת לאור!

את הספר רב המכר העולמי 24/8 כתבתי ממיליון סיבות - זה כאילו שבשלב מסויים לא יכולתי שלא להוציא אותו לאור! רציתי לשתף עם העולם את כל התובנות שלי כדי לסייע לאנושות כולה ליצור יום נוסף בשבוע (היום השמיני) וביחד עם זאת למקד את האנרגיה בדברים הנכונים! אותם דברים שיעזרו לחיים שלנו להיות יותר טובים! עבורי זו שליחות ואני נהנה להגשים את חלומי ביחד עם קבוצת אנשים איכותיים המומחים בתחומים ובעלי חזון דומה - לכבוש את העולם ולהפוך אותו למקום טוב יותר!

הספר 24/8 הוא ספר כל כך חזק ומדוייק עד שמייד עם יצאתו לאור יצרו איתי קשר המון אנשים שקראו אותו ושיתפו אותי שהוא שינה את חייהם ואת תפישת עולמם! ביחד עם זאת פנו אלי אנשים רבים בבקשה לשתף עימם פעולה, בעיקר מומחים בתחומים שונים שאפקטיביות היא נושא המדבר אליהם ובו הם עוסקים מזויות שונות. מהר מאוד הבנתי את העובדה שיצרתי כדור שלג שכיום הוא גדול יותר ממני. הספר הפך לחזון שאינו רק שלי! כעת הוא "נחלת הכלל" ויש לו רצונות משלו! 

נושא ההורות הוא דבר שאינני מכיר באופן אישי עדיין וביחד עם זאת מרבית מלקוחותיי הם הורים, וזמן חופשי הוא מוצר נדרש ביותר! שאין הורה שלא היה רוצה שיהיה לו ממנו ובכמויות! שלא לדבר על יום נוסף בשבוע! זו הסיבה שהחלטתי לחפש מומחים בתחום ההורות ויותר מכך - מומחה שמוביל לשינוי מהותי בחייהם של הורים! על מנת למצוא את המומחה המתאים יש צורך במחקר. לא מספיק שוהא ייתן עיצות לאחרים - אני תמיד דואג למצוא את המומחים שחיים את מה שהם מלמדים. אחרי חיפושים רבים הגעתי לאישה מבריקה שהכירה היטב את הספר 24/8 ולקחה ממנו כלים רבים על פיהם היא עובדת. לאחר היכרות מעמיקה יותר גיליתי שהיא המומחית שחיפשתי! שירי בכר התגלתה כאישה מגה-אפקטיבית בעלת תבונות כה רבות עד שלא יכולתי שלא להוציא ביחד איתה מהדורה מיוחדת ורבת עוצמה המיועדת להורים שרוצים להיות הורים אפקטיביים ולחיות חיים של מימוש!
את המהדורה  הזו רציתי לשלב עם הדמויות המצוירות שלי שאני כל כך אוהב ליצור! הספר שנוצר במהדורה מיוחדת זו הוא כלי עוצמתי ביותר וספר חובה לכל הורה והורה! גם אם תיקחו ותיישמו שיטה אחת בלבד מתוכו המשלבת טיפים ועיצות משולבות שלי ושל שירי חייכם עשויים להשתנות לחלוטין!

הנה כמה מילים על שירי בכר! ממליץ בחום לפגוש ולהכיר אותה באופן אישי בהזדמנות הראשונה שתהיה לכם!

ביום שישי הבא, רגע לפני שאני טס לחוג הקוטב הצפוני הזמינה אותי שירי בכר להרצות בכנס מיוחד שהיא מפיקה! להזמנת הספר במהדורה המיוחדת של שירי בכר ושלי - עבור הורים ובמחיר מיוחד 

שירי בכר היא מדריכת הורים ומרצה על הורות במגזר הפרטי והעסקי. נשואה ואם לשלושה ילדים. בעברה מנהלת בכירה ב"ויזה כאל" וב"שטראוס מים". במסגרת עשייתה המקצועית לאורך שנים, למדה את עקרונות המנהיגות מטובי המאמנים, עקרונות שהיו תנאי הכרחי לרתימת אנשיה לעשייה, להגשמת החזון הארגוני ועמידה ביעדי החברה. ברבות השנים החליטה להסב את עיסוקה להדרכת הורים, ולאחר הסמכתה בנתה מודל ייחודי המאחד את עקרונות המנהיגות עם עמודי התווך בהורות. סימני ההיכר שלה הם הבנייה ברורה  וכלים פרקטיים שפשוטים להבנה וליישום, ועל אלו היא שמה את הדגש על מנת שההורים שנחשפים לתכניה בהדרכות האישיות ובהרצאות השונות, ידעו ליישם את העקרונות במהירות ובקלות, ולהשיג את התוצאה שהם מייחלים לה: לתקשר בהנאה עם ילדיהם, להפגין סמכות הורית מכבדת, להימנע ממאבקי כוח וגזלני אנרגיה מיותרים ששואבים את כוחם, ולגדל בנחת את ילדיהם כך שיפגינו אחריות ועצמאות, יגדלו להיות עם דימוי עצמי גבוה, תחושת מסוגלות ויאמינו בעצמם. 


אם יש לכם מומחיות בתחומים שונים ואתם מעוניינים ליצור איתי קשר לגבי שיתוף פעולה ומהדורה מיוחדת משותפת שלכם ביחד איתי - צרו קשר בטל 050-2374195 (על מנת לעשות זאת יש להכיר את הספר 24/8 המקורי - ניתן להזמין את הספר כאן במחיר מיוחד)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה