יום שלישי, 13 בינואר 2015

איך לבנות איגלו בשלג ואיך לגרום לדברים לקרות? הגשמת החלום שלי לראות את אורות הזוהר הצפוני מתקרבת להגשמתה!

בחודש פברואר 2015 החלטתי לנסוע לקוטב הצפוני ולהגשים חלום נוסף!
בתקופה זו אפשר לצפות באחד המחזות המופלאים ביותר בעולם - אלו הם אורות הזוהר הצפוני!
זו נראית לי אחת החוויות שהכי קרובות ללגיע לחלל שאולי גם אליו עוד יום יבוא ואגיע! (חלום נוסף שלי)
בנוסף לכך אני חדור מוטיבציה להצטלם עם הספר שלי "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" שם בסוף העולם! (בקרוב אעלה תמונות של הגשמת חזון זה). לנסיעה זו יש מספר מטרות חלומות שאני מקווה להגשים
אחת היא ללמוד שיטות וטכניקות שיעזרו לי להבין איך שורדים המקומיים בתנאי הכפור (מדובר לעתים על מינוס 30 מעלות ויותר.) שיטה אחת שאני רוצה מאוד ללמוד ולהתנסות בה זה לבנות איגלו ומחילת שלג שבמקרים קיצוניים עשויים להציל את חייכם. ביום שישי האחרון היתה הזדמנות וקפצתי עליה מייד! שלג ירד בצפון הארץ וכיסה את הכל בלבן! חימום מעולה לקראת הנסיעה, חשבתי לעצמי וכשהגעתי לפסגתו של הר מירון התחלתי להתאמן. 


אני מאמין שכדי ללמוד ל דבר בחיים אנחנו צריכים להתחיל "בקטן". הרבה אנשים "נכשלים" כיוון שהם מתחילים הכי גדול שרק אפשר. זכרו! אם אתם רוצים להיות אפקטיביים ולהגיע לתוצאות רצויות בחיים. התחילו בקטן ושפרו צעד אחרי צעד! סבלנות והתמדה משתלמות ביותר!

להזמנת הספר "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" בהנחה מיוחדת לחצו כאן והתחילו גם אתם לחיות בגדול!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה