יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

רציתי לשיר... החלטתי ועשיתי! השיר הראשון שלי!

הי חברים,
אז מה זה אומר באמת שהכל אפשרי?
כשאני מסתכל על החיים שלנו היום יש לנו כל כך הרבה אפשרויות, תחומים ודברים שאנחנו יכולים לעשות בהם. מגוון המקצועות שיש כיום בעולם הוא אין-סופי. החל מעיצוב, שירה נגינה, הרצאות, אנשי שיווק וגם מקצועות מוזרים יותר כגון "בודק ריחות, "ממייני חלקים במפעלים", נשים שמגלמות בתולות ים במעמקים, דוגמנים שמתפרנסים מדוגמנות בעירום ומה לא? בהמשך אכין לכם רשימה של כל המקצועות המוזרים ביותר שבהם נתקלתי במחקריי. אבל הפעם אני רוצה לדבר אתכם על מה אנחנו יכולים להיות ומה אנחנו מגבילים את עצמנו מלהיות...


מוסיקאי זה מקצוע שלרוב נתפש שמתאפשר רק לאנשים מסוימים, שיש להם כשרון מולד.

מה אם אני אגיד לכם שגם אתם יכולים לנגן, לשיר ולעשות כל דבר שרק תרצו. 
כמובן שכדי להיות טובים במה שאתם עושים כדאי להתאמן וכדי להיות ראויים כדאי להתאמן המון
אולם מה דתכם פשות לנסות ולהתנסות... אנשים רבים מעדיפים שלא לנסות על פני להיכשל.
אני מזמין אתכם לשבור את צורת החשיבה הזו ולנסות להאמין שאולי תהנו מהנסיון, אולי תלמדו משהו ואולי אפילו תצליחו! 


על מנת להראות לכם שגם אני, שאין לי קול מיוחד לשירה הצלחתי להוציא סינגל ראשון. לפני שנים הוא התנגן אפילו ברדיו מספר פעמים (הייתם מאמינים?)



את השיר הזה כתבתי והלחנתי ואפילו שרתי את קולות הרקע וכל זאת עוד כשהייתי בן 16 לערך. הוא שודר לראשונה ברדיו ביום שבו התגייסתי לצ.ה.ל



כשעשיתי זאת שרתי כי המילים שלי היו חייבות להישמע באוויר העולם. הן חנקו אותי ורצו לצאת ממני והיו חזקות ממני. החוויה להקליט שיר באולפן הייתה מדהימה. השיר שאתם עומדים לשמוע הוקלט בפעם אחת (one shot) וכשזה קרה ושמעתי אותו ברדיו הרגשתי שהגשמתי חלום!



אשמח לשמוע תגובותיכם על השיר

מקווה שתאהבו, תיהנו ולמרות המילים הכל כך עצובות של השיר
קבלו השראה לנסות ולהתנסות במשהו חדש שעוד לא ניסיתם.


כי אל תשכחו,

שהכל אפשרי! 


לשמיעת השיר "שגיאה" לחצו PLAY






שלכם ולהצלחתכם

עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה