יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

איך להשיג מטרות ויעדים שאנחנו רוצים אבל אין לנו את הכסף כדי לעשות זאת

רציתי להשיב על השאלה שנשאלתי לאחרונה



שאלה
"העניין שלאנשים כמוני שחיים את ה"החיים הרגילים", אחרי שכולם החזירו אותי מלה-לה-לנד, 
זה כמו הביצה והתרנגולת:
כדי לבוא לסדנה לחופש כלכלי ,צריך כסף וכן גם תשלומים זה כסף, ואת הכסף צריך ל...
וזה כמו גלגל.
אז לא יודעת איך לנסח את השאלה
אבל בטוחה שהבנת.
ואשמח לעזרה"


תשובה
כשרוצים משהו ונראה בצורה כל כך ברורה שאין לנו את היכולת לעשות זאת - בגלל כל אותם דברים שיש ב"חיים הרגילים" ובשוטף כמו שציינת זאת.
יש לי המון מה להגיד בתשובה והכי קל יהיה לי להראות לך ביום שלם מסוג הסדנה "מהישרדות לשפע כלכלי" כיוון שאני בטוח שדווקא לך - מההכרות הקצרה שלנו יום כזה יכול לשנות את החיים! 

ואם אכן זה כך - האם המחיר הוא לא זול מידי במקרה כזה?
את אכן נמצאת במצב של ביצה ותרנגולת ותני לי "להרגיע" אותך - את תמיד תהי בסיטואציה הזו - של ביצה ותרנגולת בכל פעם שתרצי לגדול לשלב הבא שלך! 
כיוון שגדילה היא מצב שאינו מוכר לנו ובטוח אינו נוח! ובכל פעם שאנחנו צריכים לצאת מהאזור הזה של חוסר הנוחות - יש לנו המון רעשי רקע שמתחילים להיות יותר ויותר רועשים והם מפריעים לנו פעמים רבות לעשות את מה שאנחנו רוצים כדי לשמור עלינו מפני אותה גדילה, מפני אותה חוסר וודאות, מפני אותה מבוכה ובושה שנרגיש אם לא נצליח וניכשל... אבל העניין הוא שכשיודעים לעשות מספר דברים בודדים בצורה נכונה ואני ארחיב תכף מהם - מתחילים להתרגל לחוסר הנוחות הזו ועם הזמן - רוצים להיות יותר ויותר במקום הזה ולא במקום שבו יש 100% וודאות שכלום לא ישתנה!

אחד הדברים הוא לדעת לבחור מורה ולדעת ממי לקבל עצות ולמי כדאי להפסיק להקשיב. תבחרי לך מורה שהצליח באופן אישי במה שאת רוצה להצליח והשתדלי לא למנוע ממך דברים בחיים כתוצאה מדברים מפחידים שאומרים לך אנשים שלא ניסו או לא הצליחו מעולם באותו תחום. זה יוריד ממך הרבה.
שנית - כשאני חושב האם "ללכת על זה" ולרכוש מוצר, שירות או כל דבר אני שואל את עצמי 1. האם המוצר / שירות יכול לקדם אותי לאן שאני רוצה להגיע?
2. האם אני מסוגל להוציא את הסכום?
3. כמה לקוחות אני צריך כדי להחזיר את הסכום וכדי להתחיל להרוויח
4. האם המוצר או השירות ישרת אותי לאורך זמן?
בצורה זו הרבה יותר קל לקבל החלטה מושכלת!
עינת - התמחור של היום הזה נעשה בקפדנות כדי לאפשר לאנשים שנמצאים במצב זה להגדיל את ההכנסה שלהם ולא להוציא כסף ולבזבז אותו לשווא! התמחור נעשה בצורה כזו שלקוח אחד יחזיר לך את ההשקעה! בסדנה נדבר על כך ואני מבטיח לך שאם תהיי אמיצה ותקבלי החלטה - כל השאר יבוא בקלות ואחרי היום הזה - תצאי אדם חדש עם יכולות חדשות וכלים עוצמתיים לכל החיים! ביחד עם זאת - אני תמיד אסייע לך ולכל מי שעובד איתי שלא יהיה מצב שלקוחות שלי יצאו ללא תוצאות - כמובן במידה ותתמידי ותיישמי את מה שאנחנו עושים!
אין לי לקוחות שעזבתי בדרך! לעולם לא אעשה זאת - אני איתך כדי שתצליחי! השאר תלוי בך ובהחלטות שאת מקבלת בחיים! מקווה מאוד שתקבלי את ההחלטה הנכונה שתקדם אותך - לכאן או לכאן
שלך
עמית


אם גם אתם נמצאים בצומת דרכים ורוצים לגדול ולהצליח בכל תחום שבו אתם עוסקים - אל תהססו ליצור קשר!

שלכם 
עמית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה