יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

מה גורם לאנשים ללכת בעקבותיכם, לשתף פעולה ולרצות בהצלחתכם?

עם המנטורית העסקית המצליחה "שרון אייזן"
אחד הדברים בהם מתקשים בעלי עסק הוא בניית מותג על ידי ובעזרת ההמון. לשם כך יש צורך בידע מדויק איך לרתום אנשים שיעזרו לכם להצליח? כיוון שהצלחה אינה נבנית לבד וישנו צורך בעזרה של אחרים! וזה לא משנה אם מדובר בגיוס עובדים, גיוס משקיעים, גיוס שותפים או גיוס תומכים למערכת בחירות פוליטית.

במהלך השנים יצרתי מאות רבות של שיתופי פעולה עם מיטב החברות בשוק, הגופים הגדולים במשק וכן עסקים בינוניים, קטנים ויזמים שונים.

אוריה עמית אלעד - מומחית לנומרולוגיה קבלית
מהם אם כך הדברים שגורמים לאנשים להתחבר אחד לשני? מדוע אנשים מחליטים לעקוב אחד אחרי השני ברשתות החברתיות? איך תצליחו  גם אתם להדביק אנשים רבים לאהוב את המותג שלכם כך שירצו לשתף אתכם פעולה? ומהם הדברים שיעזרו לכם לגרום להם לרצות בהצלחתכם? האם יש לכך נוסחה? כמו בכל תחום בחיים שמעניין אותי בדקתי במהלך השנים מהם אותם דברים שיעזרו לכם לשפר את התוצאות בעסק שלכם וכתבתי אותם בשלושה ספרים! הטרילוגיה לבניית חופש כלכלי ויצירת תוצאות רצויות בחיים!

ובכל זאת, כדי שתצאו עם כמה כלים פרקטיים הנה הדברים החשובים ביותר אותם לא תמצאו בספרים וכדי שתכתבו ותיישמו עוד היום!




בלה עברון המופלאה - מומחית לשיווק באינטרנט
ובכן עומס המידע, שלל האפשרויות ואין-ספור הפעולות וההחלטות שאנשים צריכים ונדרשים לעשות בכל יום הופך את רמת המוטיבציה שלהם לסייע לכם לנמוכה ביותר. כך אתם מוצאים את עצמכם משקיעים זמן וכסף רב בפיתוח המוצר הבא שלכם שישנה את העולם ואז ברגע שהוא יוצא... מקבלים 5 לייקים וכל האוויר יוצא! זהו? זה השינוי שאני עושה בחיים? ובכן התשובה אינה פשוטה ליישום אך בהחלט אפשרית! ויש לכך כמה אלמנטים מאוד חשובים שכדאי שתיישמו כבר היום!






בנו לכם שם ושמרו על המילה שלכם!
הדבר הכי חשוב שתוכלו לעשות עבור עצמכם הוא לבנות לכם שם של אנשים הגונים, אמינים, מקצועיים! השם שלכם נובע מהמילה שלכם! חשוב שתהיה לכם מילה ושתדעו לשמור עליה ולהגן על האנשים שמאמינים בכם! קל מאוד לפגוע באמון הזה ולוקח המון זמן לבנות את השם ואת האמון בכם לכן חשבו טוב טוב לפני שאתם מפרים את ההבטחה שלכם ותהיו זהירים במה שאתם מבטיחים לאחרים! בסדרת סרטונים זו תוכלו לראות מה אנשים מובילים אומרים על עבודה אתי.



תנו מכל הלב!
מרינה זבורצב המקסימה ואברהם נוב המיוחד!
הראשון הוא בניית מודל עסקי כדאי לצד השני! אף אחד לא ייתן לכם את חסותו והמלצתו סתם כך. כדאי מאוד שתחשבו הפעם עליו ולא עליכם! חוק המשיכה עובד כאשר אנחנו יוצאים מהחשיבה עלינו ומתחילים לחשוב על עזרה לאנשים אחרים. כל נתינה אמיתית תזכה אתכם בנתינה אמיתית שתחזור בחזרה אליכם! במהלך השנים למדתי שאנשים לא בהכרח שומעים באמת מה שאתם מבטיחים להם - הם יותר עסוקים יותר בלהקשיב לעצמם ולמה שהם רוצים לשמוע! לכן תמיד תהיו שם עבורם ותנו להם כל מה שאתם יכולים לתת! עדיף לתת מכל הלב או לא לתת בכלל! 

פרגנו והחמיאו לאחרים!
מנחם גבר - האיש המופלא וחבר יקר!
האלמנט השני הוא פרגון - דעו לפרגן, להעצים אחרים ותראו איך תרתמו אליכם המון אנשים בדרך! אנשים אוהבים אנשים מפרגנים. חשוב רק שתפרגנו ותאמינו בפרגון שלכם. במידה וההמלצה שלכם אמיתית וטובה תוכלו לצמוח עם האנשים שבחרתם ולצמוח איתם לאורך שנים. נסו לחשוב במונחי זמן ארוכים ככל האפשר. שיתופי פעולה קצרים יבזבזו לכם אנרגיות רבות ולא בהכרח יספקו תוצאות. לשיתופי פעולה קצרים יש יתרונות אחרים אבל לא ארחיב על כך כעת. 



תנו לאחרים ליהנות מההצלחה שלכם 
זכייני שיטת הפוטורידינג בישראל
חלק גדול מההצלחה זה לזכור שהיא שייכת להרבה אנשים שעזרו לכם ליהנות ממנה. כעת זה תורכם לאפשר גם להם ליהנות מכם! אל תחסמו את עצמיכם מלתת לאנשים גישה אליכם! תנו להם דווקא שבזמנים שאתם מצליחים ועזרו להם לטפס גבוה ולשבת ביחד אתכם וליהנות מהנוף!







חישבו על עצמכם רק ב 20% ובשאר תחשבו על טובתם של אחרים
שולי זיו - מנכל"ית בית ציוני אמריקה
לא הכל סובב אתכם! יותר מכך, הרוב אינו סובב אתכם. הוא סובב דווקא את מה שאתם יכולים לעשות כדי לשרת אנשים אחרים. ככל שתדעו לשרת אנשים אחרים טוב יותר כך יוכלו אנשים אחרים לשרת אתכם טוב יותר. כשאתם רוצים לעשות שיתוף פעולה עם מישהו אל תנסו לחשוב איך אתם מרוויחים מכך. תחשבו קודם לכן איך הצד השני יוכל להרוויח ורק אז תתרגמו את זה לרווח שאתם תרוויחו מכך. ברגע שתעשו זאת תצליחו להגדיל ללקוחות שלכם את ההכנסות ואז יהיה לכם כיף וכדאי להמליץ עליכם, לפרגן לכם ולתמוך במה שאתם עושים.




יש דברים שאינם נמדדים ברווח והפסד
לא הכל סובב רווח והפסד ובטח שלא הכל סובב כסף. עשו כדי לעשות, פעלו מתוך תשוקה ורצון לעזור לאחרים ולא מתוך רצון להרוויח יותר. הרווח הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה. כשתצליחו לרתום אנשים אליכם הרווח לא יאחר להגיע. בסופו של דבר עסקים עושים עם אנשים ולכן הרווח הגדול הוא לבנות קהילה תומכת ומעצימה.

רפי המיוחד מדוכן הספרים שבבית ציוני אמריקה
עזרו לאחרים בשעת מצוקה
תמיד חשבו כיצד אתם יכולים להיות לעזר לאחרים.
היו חברים לאחרים, היו קשובים לצרכים של אחרים. ככל שתטיבו לעשות זאת יעריכו אתכם יותר ויותר ויהיו שמחים גם לתת ולהעניק לכם.

ביחד עם ניר דובדבני - מנטור למכירות, קולגה וחבר יקר.
צרו מוצר מנצח!
לא מספיק להיות אנשים טובים. צריך גם ליצור מוצר מנצח. אנשים אוהבים להתחבר להצלחה. אם המוצר שלכם אינו מקצועי וללא גימור יהיה לכם מאוד קשה לרתום אנשים ויותר מכך לשכנע אותם להאמין ולתמוך בכם.

רון מליח-קפלן, מומחית בתחום היסטוריה צבאית וסופרת

זכרו ודעו להודות
תדעו לומר תודה! זה נשמע כל כך פשוט אבל לפעמים אנחנו לוקחים כמובן מאליו! את העזרה שאנחנו מקבלים מאחרים. זכרו שאף אחד לא חייב לנו דבר! כל מה שאנחנו מקבלים בעולם הזה אנחנו חייבים לדעת להעריך. וברגע שנעשה זאת האנשים שנתנו לנו יוצפו ברגשות שיומרו בפעולות חוזרות ונשנות של נתינה. לעתים זה כל מה שצריך לעשות רק להודות על הנתינה של מישהו אחר שמוכן לעשות משהו עבורנו!
חופית אורנשטיין יועצת להדרכת הורים
צעד אחר צעד כולם ירצו לפרגן, לתמוך ולקחת חלק בשליחות שלכם
לסיכום!
בנו לכם צוות מנצח, בנו לכם קהילה תומכת שתשמש לכם כמקור להשראה ובו זמנית תהיו אתם מקור השראה לאחרים! כשתעשו כל זאת תוכלו להזיז הרים, לשנות את העולם ולהפוך אותו למקום טוב יותר!

שלכם ולהצלחתכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה