יום חמישי, 6 במרץ 2014

איך אפשר להרוויח כסף מספרי ילדים?

לקוחות רבים שואלים אותי איך והאם בכלל אפשר להרוויח מכתיבת ספרי ילדים. ספרי ילדים הם נישה מאוד פופולרית כיוון שקל מאוד להכין ספרי ילדים ולא נדרשת הרבה עבודה לשם כך.
מצד שני 99% מהכותבים מדווחים על כך שהם לא מרוויחים כסף מספריהם. זאת כיוון שהתמחור של ספרי הילדים הוא נמוך ביותר וצריך למכור אינספור ספרים על מנת לייצר הכנסה ראויה. 

עולה השאלה האם אפשר בכלל להרוויח מספרי ילדים? מנסיוני כמובן שכן - ספרי הילדים פונים לאוכלוסיה גדולה מאוד של הורים, מדריכים ואף סבים אשר קונים ספרים רבים ולא מסתפקים בבודדים. העולם הדיגיטלי והעובדה שילדים משתעממים מהר מאוד גורמת לתחלופה גבוהה של הספרים אצל הילדים לכמו כן רכישה וצרכנות מוגברת אצל ההורים. בסופו של דבר, ההורה קונה וקונה והסופר כותב וכותב... רק בכדי לרצות את הילדים הקטנים.
למרות כמויות הרכישה הגדולות אין זה טריוויאלי להרוויח כסף מספרי ילדים וטמון כאן קושי שרוב הסופרים לא יודעים להתגבר עליו. כיוון שהמחיר של הספר כה זעום (ספרים דיגיטליים) על מנת להרוויח כסף רב מספרי הילדים יש צורך למכור המון ספרים! ראשית כדי להגיע לסכום ראוי שיכסה את העלויות של הספרים שעבור רוב הסופרים הן עלויות גבוהות כיוון שאינם מתייעצים או לומדים את הנושא היטב ועושים טעויות רבות בדרך. נסיון זה ללכת בדרך המוכרת ו"הטובה" ולנסות להימנע מ"הוצאות" מיותרות על ייעוץ מקצועי עם אנשים שכבר הצליחו ומרוויחים כסף מספרים ונסיונות אלו לרוב עולים להם בכסף רב, הסכמים שאינם כלכליים, בזבוז של זמן רב ויקר ויותר מכל - לעתים אף "שורפים" את ספרם שהשקיעו בו כל כך הרבה וכעת מבינים שאינו נמכר. על מנת להרוויח מספרי ילדים יש ראשית להכין אותם בצורה המיטבית שלהם וכמו כן להפיק אותם בעלויות זולות ככל שניתן - ולשם כך יש צורך בידע מקצועי.

כמו כן רוב הסופרים שכותבים ספרי ילדים אינם יודעים כיצד להנחות את המאיירים שלהם לעשות עבורם את העבודה בצורה הטובה ביותר. דבר זה הנו חשוב ביותר וכחלק מהליווי שלי אוכל להעמיק בנושא זה על מנת שתבינו מדוע אני מייחד לכך חשיבות עליונה. זהו תחום המומחיות שלי ועל כן אוכל ואשמח להרחיב בנושא ובדקויות שיש לעשות בעניין זה - כף המאזן של ספר ריווחי או לא ריווחי תלוי בשלב זה בצורה  נחרצת. 

אשמח ללוות אתכם בכל הנוגע ליצירת ספרי ילדים כיוון שאני טוען  שניתן ליצור ספרי ילדים רווחיים ביותר וניתן לעשות מהם כסף!

הנה 3 טיפים יישומיים שתוכלו ליישם כדי לעשות את הדברים בצורה יעילה והימנע מכשלונות ולהגדיל את הסיכוי להצליח בתחום הספרים:
1. לימדו את הנושא, אל תיכנסו אליו ללא למידה, השוואות ושיחות עם אנשים שכבר עשו את זה.
2. אם אין לכם את הזמן ללמוד בעצמיכם תנו למישהו אחר שמבין לעשות את העבודה עבורכם. לעתים אפילו כדאי לבנות צוות קבוע של אנשים שיוכלו לסייע לכם ולפנות אתכם להתעסק במה שאתם טובים בו יותר.
3. אם אתם רוצים ללמוד לכו לאנשי מקצוע שמבינים והצליחו כבר בתחום זה! אל תלכו ללמוד ממשהו שמוכר חלומות ולא עשה את הדרך בעצמו! העולם מלא באנשים שמספרים סיפורים אבל חסר בו כאלו שמשתפים מתוך ההצלחה שלהם ואפילו משתפים בפעמים בהם ניסו ונכשלו ומלמדים אתכם מהטעויות שהם עשו כדי לחסוך לכם! תנו לאנשים אלו שילמדו אתכם או לפחות יתנו לכם כלים לעבוד איתם, יכוונו אתכם לשאול את השאלות הנכונות או אפילו תנו להם הסכם לעבור עליו ולתת לכם חוות דעת לפני שאתם חותמים עליו

בדרך זו ובעזרת שיטות אותן אני מיישם בספרים שלי - אוכל להסביר לכם איך עלותו של ספר ילדים תרד משמעותית לכיוון של עלות של שקלים בודדים, כך שההכנסה מהספר תהפוך את כל התהליך לכדאי יותר ויותר, ואיך תוכלו להפוך את זה לעסק כלכלי ביותר!

מאחל לכם הצלחה בדרך
אל ייאוש וסופ"ש נעים..

שלכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה